mk2 1,6tdi 2 problemy: odpalanie i drui bieg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Szacun arwam, ale omijanie szerokim łukiem usterki,to tak jak oszukiwanie samego siebie...arwam pisze:wstaw opornik między czujnik temp dla świec żarowych jest na wyjściu na centralkę
albo zaopatrz sie w przekaźnik o symbolu 60 i zrzuć całkiem kabel wtedy za każdym razem grzeje ale świece wyłączają się niemal natychmiast po dokonanym rozruchu
Wolę to naprawić
najpierw zmierz normalnie ciśnienie i potem zrób próbę olejową i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.Michaś_1977 pisze:Szacun arwam, ale omijanie szerokim łukiem usterki,to tak jak oszukiwanie samego siebie...arwam pisze:wstaw opornik między czujnik temp dla świec żarowych jest na wyjściu na centralkę
albo zaopatrz sie w przekaźnik o symbolu 60 i zrzuć całkiem kabel wtedy za każdym razem grzeje ale świece wyłączają się niemal natychmiast po dokonanym rozruchu
Wolę to naprawić
ale narazie możesz sobie w ten sposób poradzić albo duża pompą ten problem skutecznie rozwiąże.
poprostu przy kręceniu rozrusznikiem ona znacznie szybciej podaje paliwo dzięki czemu jest ono lepiej rozpylone i łatwiej o zapłon paliwa w cylindrze ja dopuki miałem 9mm to na ciepłym ze da trzy obroty wałem musiał wykonać a teraz jest zawsze tak samo na dotyk nie zależnie od temp.
chyba że jakieś paliwo ciulowe mi się trafi jak ostanio na stacji na której już z górą 6lat się tankuję i zawsze paliwo było super a tu taka nie spodzianka
paliwo które miało starczyć na przynajmniej 600km skończyło się zanim zrobiłem 400km
[ Dodano: 12 Sie 2009 08:16 ]
Michaś_1977, a gdzie masz ten filmik z wiewiórkami ?
est świetny i chciałem link znajomemu przesłać ale niestety nie mogę znajść nigdzie
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 08:16 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
bierzesz wałek stalowy i dajesz na tokarke i wiercisz otwory na grubosc tego orginalnego cięgna i w tej samiej grubosci co ten otwor i te cięgno orginał musisz miec kawalek pręta i go tniesz na 2 czesci i wyginasz te kształty w litere L pamietajac ze musisz małym wiertłem przewiercic na koncach tego preta po to zeby zawleczke wlozyc.pozniej wszystko raze spawasz na dlugosc orginalu mk2 i po sprawie.taki patent daje większa sile wciskania biegow i wchodza znacznie lżej-----------------sprawdzone ja to mam zrobione
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
glowka123, dobry patent .Pewnikiem u siebie też to zamontuję,ale w przypadku kolegi przemo1991-17, obawiam się,że to może być za mało.Z jego opisu wynika,że nie tylko ciężko dwójka wchodzi,ale ewidentnie coś ją blokuje.
Tak jak pisałem wcześniej-stawiam na wypracowane plastikowe końcówki innych cięgien (tzw.jabłka).
przemo1991-17, miałeś posprawdzać...
Tak jak pisałem wcześniej-stawiam na wypracowane plastikowe końcówki innych cięgien (tzw.jabłka).
przemo1991-17, miałeś posprawdzać...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 69 gości