Michaś_1977 pisze:Poza tym jak chcesz arwam, to wpadnij do mnie i zobaczysz jak moja 9mm się sprawuje-licznik zamknięty,więc chyba do wolnych nie należy
...
tego akurat nigdy nie kwestionowałem
Michaś_1977 pisze:arwam, bez urazy,ale czy Ty przypadkiem na głowę nie upadłeś
?
Ze zwykłego wolnossaka chcesz przesadzić kolegę od razu do rakiety
?
a wiesz że ostatnio mnie głowa coś pobolewa?
Jak dla mnie jak się nie zostawia czarnych śladów jeszcze na piątca to można powiedziec że więcej mocy nie zaszkodzi
Michaś_1977 pisze:To raz,a dwa to to,że jak by chciał budować coś większego,to musi kupić dwie pompy (dawca i biorca),trzy-większa pompa,więcej wiatru-no to trzeba IC (dodatkowy koszt),cztery-kto mu to zrobi i za ile,bo wiesz ile trzeba czasu (i nerwów) poświęcić nieraz,aby to wszystko wystroić...
To fakt że chcąc zbudować coś mocnego jednak koszta są ale myślę że warto bo i tak taniej się potem auto eksploatuje niż benę o podobnej mocy
Rzucanie się od razu na głęboką wodę niesie pewne ryzyko,ale to tylko moja skromna opinia
.
samo założenie takiego osprzętu niczym nie grozi pod warunkiem że nie dowalisz odrazu koksu w takich ilościach jak my mamy ustawione i moc powinno się stopniowo zwiększać a nie odrazu full dawka i luft.
Michaś_1977 pisze:Już kiedyś z kolegą arwam, przerabialiśmy ten temat.Ja też przedstawiłem kilka konkretnych argumentów,że hydro szło od początku 86,ale to akurat jest najmniej ważne w tym temacie.
może były przez jakiś czas jeszcze równolegle montowane w autach bo jeszcze raz powtórzę mam dwa golfy z 87' jeden z ori silnikiem na chydro a mój zanim został zaszczepiony AAZ, silnik na płytkach i na bloku pod pompą wodną odlany rok produkcji 87'
twromek pisze:i proszę nie patrzeć na to gdzie idzie odma, to jest totalny custom
po za tym że nie patrzę
to widzę że jest źle załorzona bo opary nie mają gdzie ujść bo jest ujście przykręcone do zaworu bezpieczenśtwa