mk2 1,6tdi 2 problemy: odpalanie i drui bieg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
mk2 1,6tdi 2 problemy: odpalanie i drui bieg
mam te 2 problemy z moim golfikiem. po pierwsze dosyć ciężko odpala. niby za kazdym razem łapie, ale trzeba dosc dlugo krecic rozrusznikiem. moja kolezanka ma starszego golfa ze zwyklym td, i pali na dotyk. co to moze byc?? kolejny problem to drugi bieg. wszystkie inne dzialaja spoko i nie ma z nimi problemu, ale dwojka bardzo ciezko wchodzi- nie mozna jej wbic bezposrednio z jedynki, bo wyskakuje. trzeba najpierw poprowadzic drązek na srodek, a pozniej zdecydowanie pociagnac. wtedy wskakuje. prosze o pomoc.... pozdro
Przemo
misiur pisze:moze trzeba juz wymienic swiece zarowe ? W sumie jak silnik jest juz troche rozgrzany to swiece niby nie grzeja i trzeba chwile pokrecic rozrusznikiem az zlapie
świeca albo grzeje albo nie
jak na ciepłym nie chce palić to do sprawdzenia kąt wtrysku
za to czy świece grzeją czy nie w zależności od Temp wody w silniku jest odpowiedzialny przekaźnik świec żarowych i czujnik który informuje o temp moduł w przekaźniku
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Z tym paleniem na ciepłym,to może być problem tego typu,że "siedzi" głowica.
W moim dopóki był przyspieszony kąt wtrysku,to palił na tyk,zarówno zimny jak i ciepły.Później ustawiłem kąt wtrysku na igłę i od tej pory jak jest ciepły to trzeba trochę pokręcić.
Koleżanka z tego forum ma to samo.Mechanicy zrobili jej próbę olejową i pomiar ciśnienia i wyszło,że na 1 i 3 baniaku zawory popuszczają.Pompiarz przyspieszył w jej golfie wtrysk,to palił na ciepłym jak nowy,a gdy ustawił poprawnie-kicha.
W moim dopóki był przyspieszony kąt wtrysku,to palił na tyk,zarówno zimny jak i ciepły.Później ustawiłem kąt wtrysku na igłę i od tej pory jak jest ciepły to trzeba trochę pokręcić.
Koleżanka z tego forum ma to samo.Mechanicy zrobili jej próbę olejową i pomiar ciśnienia i wyszło,że na 1 i 3 baniaku zawory popuszczają.Pompiarz przyspieszył w jej golfie wtrysk,to palił na ciepłym jak nowy,a gdy ustawił poprawnie-kicha.
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 21:44 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ja,osobiście muszę ten defekt usunąć,bo spać nie mogę jak mojego Goferka coś boli,a Ty jak uważasz.Lepiej by było zrobić,bo na dłuższą metę,jak zawory się nie domykają całkowicie,to mogą się wypalić gniazda zaworowe.przemo1991-17 pisze:czyli lepiej zostawic tak jak jest, czy cos z tym robic?? bo to nie jest specjalnie dokuczliwe, ale zaniepokoilem sie kiedy auto kolezanki- totalny wrak odpalil na dotyk z cieplym silnikiem, a moj nie...
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
- Lokalizacja: Opatów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości