Nieszczelna gruszka a przeładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Nieszczelna gruszka a przeładowania

Post autor: bartiboro » pn sie 10, 2009 13:35

Witam,

czy nieszczelność gruszki sterującej łopatkami turbo VNT15 może być przyczyną przeładowań?

ciąg dalszy zmagań z tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252327
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 13:54 przez bartiboro, łącznie zmieniany 1 raz.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pn sie 10, 2009 14:10

jak najbardziej.


User

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » pn sie 10, 2009 14:13

leon79 pisze:jak najbardziej.
myślałem, że skoro jest nieszczelna to raczej by niedoładowywało turbo - sztange wciąga i opuszcza jak zdejmowałem wężyk.

Czy biało-czarny zaworek zwrotny powinien być białą stroną w kierunku n75 czy czarną? Silnik ASV



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 10, 2009 16:13

bartiboro pisze:Czy biało-czarny zaworek zwrotny powinien być białą stroną w kierunku n75 czy czarną? Silnik ASV
zgadza się :
Obrazek
bartiboro pisze:myślałem, że skoro jest nieszczelna to raczej by niedoładowywało turbo - sztange wciąga i opuszcza jak zdejmowałem wężyk
słuszne rozumowanie ale dlaczego wciąga sztangę skoro jest dziurawa, chyba mała dziurka i podciśnienie nadąża ?


Obrazek

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » pn sie 10, 2009 16:25

słuszne rozumowanie ale dlaczego wciąga sztangę skoro jest dziurawa, chyba mała dziurka i podciśnienie nadąża ?
Jak podepnę wężyk to sztangę wciąga płynnie do końca - nie gwałtownie - po odpięciu węża - szybko wraca do góry.
I teraz, jeśli puszcza powietrze to podczas butowania nie popuszcza sztangi i turbo wali 1,5bara - powinna mieć łatwiej chyba? Ma to wpływ? Może napsikać WD40 do gruchy od strony sztangi? Sam już nie wiem :crazy:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości