Problem z Nową pompą wtryskową

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Problem z Nową pompą wtryskową

Post autor: Speedr001 » pt sie 07, 2009 22:34

Cześć
Mam problem ze swoim golfem 1,6 TD 1V 60KM założyłem mu dziś pompę wtryskową z grzybkiem tak jak wiele osób opisuje na forum w celu zwiększenia mocy , I wszystko było by ok gdyby nie to że do 2,5 tys obrotów pedał w podłodze a golf jak by miał na haku ze 3 tony zero zrywu w ogóle nie reaguje na gaz pomalutku się rozkręca gdy przekroczę granicę 2,5 tys samochód idzie jak rakieta. Może ktoś pomożecie co zrobić jakieś regulację ??coś zmienić??


Speedr001

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt sie 07, 2009 23:15

Wydaje mi sie, że pin jest za wysoka i dopiero jak pojawi sie ciśnienie idzie w dół i pompa podaję większą dawkę paliwa, pod spreżyną w LDA jest regulacja tz 'słoneczko' wkręć je troche i metodą prub i błędów powinieneś ustawić pin. Najlepiej zaznacz położenie 'słoneczke' i zapamiętaj i le wkręciłeś, żeby móc wrucić do wcześniejszych u stawień.



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » sob sie 08, 2009 09:07

jak mialem zle ustawiony kat wtrysku to mialem to samo



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob sie 08, 2009 09:21

anaba255 pisze:pod spreżyną w LDA jest regulacja tz 'słoneczko' wkręć je troche i metodą prub i błędów powinieneś ustawić pin. Najlepiej zaznacz położenie 'słoneczke' i zapamiętaj i le wkręciłeś, żeby móc wrucić do wcześniejszych u stawień.
Dokładnie,możesz jeszcze na próbę zwiększyć minimalnie dawkę na pompie ,wystarczy ćwierć obrotu (90 stopni)żeby poczuć różnicę...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » sob sie 08, 2009 13:20

hmm no dziś siedziałem do południa nad tą pompą ale nic ciekawego z niej nie wydusiłem jak zwiększyłem dawkę to teraz trochę lepiej idzie ale to i tak nie to na starej lepiej było a odnośnie teko kąta wtrysku jaka ma być jego wartość ???

A i jeśli mogli mi trochę jaśniej opisać jak to zrobić z Tym "sloneczkiem" ?? to trzeba rozebrać ten grzybek

Dodam jeszcze że pompa pochodzi z Audi 80 B3 1,6 TD ale to chyba nie ma znaczenia bo jest identyczna jak w golfie


Speedr001

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sie 08, 2009 17:34

Mam takie pytanie jak poradziles sobie z przewodami do wtrysków pasowaly czy trzeba bylo je giąć?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob sie 08, 2009 22:10

Speedr001, odkręć pokrykwę Grzybka i pokręć w koło membraną żeby wyjąc boost pin tylko zapamiętaj jak masz go na początku.
potem załóż go tak żeby największe wcięcie było po stronie dźwigni gazu



Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » sob sie 08, 2009 22:49

Oki wielkie dzięki za pomoc
A jeśli chodzi o przewody to musiałem je trochę ponaginać


Speedr001

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz sie 09, 2009 20:54

Ale nie było z nimi problemu dało radę na zimno giołes czy lepiej na cieplo mnie czeka to samo jakies wskazówki mozesz mi dac , nie chce zakladac nowego tematu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » ndz sie 09, 2009 21:09

O ile masz pewną pompę to nie ma problemu bo jeżeli jest niemadowego pochodzenia to lepiej ją sprawdzić w specjalnym serwisie pomp wtryskowych .

Sam tego nie zrobisz bo trochę pojęcia trzeba mieć i sprzętu żeby to wszystko zegrać więc będziesz musiał udać się do dobrego mechanika . Bo same przełożenie to nie problem wszystko ładnie pasuje poza przewodami ale jeśli chodzi o ich naginanie to ja na zimno naginałem bo to troszeczkę trzeba je po podginać nic nie trzeba podgrzewać no i możesz mieć problem z przewodem powrotu paliwa z pompy bo w oryginalnej jest on z góry a w tej z grzybkiem z boku takę będziesz musiał wykonać te łączenie jakimś miękkim wężykiem.

Jak założysz daj znać jak chodzi Ci sprzęcik


Speedr001

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz sie 09, 2009 23:34

grandi pisze:Mam takie pytanie jak poradziles sobie z przewodami do wtrysków pasowaly czy trzeba bylo je giąć?
A nie lepiej poprzekładać zaworki odpowietrzające ze starej pompy?
Wszystko bedzie elegancko pasować, tylko trzeba uważać, żeby przy odkręcanu nie porozsypywało się wszystko dookoła bo w środku są sprężynki.
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 23:37 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz sie 09, 2009 23:40

t0mal, to nie są zaworki odpowietrzające a tylko odcinające tzw. nurniki których zadaniem jest kończenie wtrysku w sposób nagły



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn sie 10, 2009 00:02

Acha, no to nie wiedziełem, w sumie w pompie 9mm mogą nie być identyczne, np u mnie ten zaworek miał w pompie od 1V 4 nacięcia, a w pompie 9mm tylko 3, Ale niewiem czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika.



arwam

Post autor: arwam » pn sie 10, 2009 08:44

t0mal, a w niektórych pompach ich w ogóle nie ma :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości