wibracje paska wielorowkowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bandzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

wibracje paska wielorowkowego

Post autor: Bandzi » sob sie 08, 2009 16:45

wczoraj usłyszałem z silnika dziwne odgłosy jak by coś się obcierało po przejechaniu gdzieś 200metrów zauważyłem że miga mi kontrolka od akumulatora i coś po niemiecku wyświetla się na komputerze pokładowym zatrzymał się otworzyłem maskę silnika a tam pasek wieloklinowi strasznie wibrował i ta część owalno-trójkątna chodziła tak jak zaznaczyłem strzałkami ta trzecia strzałka do góry to ruch jaki w tym miejscu wykonywał pasek. (wiem że zdjęcie jest od silnika benzynowego ale nie znalazłem innego ta główna część wydaje się do złudzenia identyczna jak w moim silnika dlatego wkleiłem ten obrazek).
Panowie pomóżcie bo nie wiem co się stało i czy to bardzo poważna usterka. Obrazek


Bandzi

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » sob sie 08, 2009 16:55

napinacz się poniszczył


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

marek_3535
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 19:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marek_3535 » sob sie 08, 2009 17:52

Koło pasowe alternatora(sprzęgło jednokierunkowe) do wymiany.Jaki to silnik?



Bandzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Bandzi » ndz sie 09, 2009 13:27

mam 1.9 TDI na pompo-wtryskiwaczach 101KM


Bandzi

wczyz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn cze 13, 2005 18:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: wczyz » ndz sie 09, 2009 22:41

Czołem.
Miałem to samo - silnik AXR - TDI PD 74kW.
Jak pisze marek_3535 - zacznij od koła pasowego alternatora - u mnie to było przyczyną. Koszt - około 200złz z robocizną.
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 203 gości