Regulacja wolnych obrotów VAGiem prosze o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kreeeda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 07, 2009 19:32
Lokalizacja: mazowsze

Regulacja wolnych obrotów VAGiem prosze o pomoc

Post autor: kreeeda » pt sie 07, 2009 19:53

witam,
proszę na mnie nie krzyczeć, że było to poruszane 100 razy na forum, ja szukałem przeszło 2 godziny i nic konkretnego nie znalazłem. Jeżeli jest to proszę o linka i przepraszam.

W golfie u znajomego muszę podnieść obroty 1Z z 96r, VAG jest wiec nie powinno być problemu.
znalazłem coś takiego

wybieramy 1-engine
11- login i tu wpisujemy zaleznie od silnika .....12233 powinien pasować ;)
10 -adaptacja
02- ustawiamy wolne obroty silnika [wartość ori to 32768]
zmieniasz wartość co 16 lub 20 np.32784
klikasz na TEST [sprawdzasz czy sterownik przyjmuje wartość]
jeżeli tak to SAVE

niestety.... poza loginem 12233 nic się nie zgadza. wcale nie ma wartości zbliżonej do 32768 a 128. wpisuję 32768 i wyskakuje Error. Kombinuję też z tym 128 ale nic, żadnej zmiany.
FACHOWCY pomóżcie!!!
z góry dziekuję :D



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pt sie 07, 2009 20:47

kreeeda pisze:niestety.... poza loginem 12233 nic się nie zgadza. wcale nie ma wartości zbliżonej do 32768 a 128. wpisuję 32768 i wyskakuje Error. Kombinuję też z tym 128 ale nic, żadnej zmiany.
Wszystko sie zgadza. Maqsz starszy sterownik i tak jest wartosc 128. Musisz sobie spisac np 126 lub 130 :)

[ Dodano: 07 Sie 2009 20:52 ]
A i jak ni masz pelnego Vaga to nic nic zrobisz


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt sie 07, 2009 22:07

podepnę sie do tematu może ktoś ma pełnego vaga? bo padł mi dyski i jadę na okrojonym
z góry dzięki :pub:


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sie 07, 2009 22:16

Neoarti, reg 15. Szanuj prawa autorskie. Zabrania się umieszczania na forum materiałów chronionym prawem autorskim, a także linków do nich. Wszelkie prośby o książki, linki do książek, instrukcji serwisowych, programów typu vag-com/etka, czy innych materiałów chronionych prawem będą karalne ostrzeżeniami lub nawet banem. Zabrania się także upubliczniania prywatnych wiadomości i korespondencji bez zgody autorów wyżej wymienionych.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt sie 07, 2009 22:18

Oki sorry nie pomyślałem lub pomyślałem za późno moja wina :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt sie 07, 2009 23:22

Daj 130 na dzień dobry i tak zwiększaj co 2 i teścik. Ogólnie po co chcesz zwiększyć obroty na jałowym? Ja zwiększałem w jednym MK3 bo budą strasznie trzepało :helm: ale tam sanie należałoby wymienić bo mimo poduszek nowych to aż kierownica latała po odpaleniu, zresztą nadal lata hehe


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

kreeeda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 07, 2009 19:32
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: kreeeda » pt sie 07, 2009 23:59

Kris-THC pisze:Ja zwiększałem w jednym MK3 bo budą strasznie trzepało :helm: ale tam sanie należałoby wymienić bo mimo poduszek nowych to aż kierownica latała po odpaleniu, zresztą nadal lata hehe
no właśnie budą trzęsie... ma około 860 a chciałbym dać około 900 powinno w pewnym stopniu pomóc.
Tylko czy na pewno wybiera się kanał 2 ??? tak jak pisałem z tymi 128 próbowałem też coś zrobić i zmieniłem na zbliżoną wartość ale bez reakcji, następnie wpisałem wartość z tej instrukcji którą znalazłem ale wyskoczył error.
Czy na 100% jest to kanał 2??? Zauważyłem ze w kanale 1 też jest wpisane 128,
Jeżeli jest to stary sterownik i rzeczywiście podaje się inne wartości to jakie wpisać by była jakaś różnica w obrotach.

P.S.
mam dostęp do ori hex-cana wiec napewno jest to pełny vag i mam pełną możliwą konfigurację.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sie 08, 2009 07:35

kreeeda, w kazdym kanale adaptacji w zaleznosci od sterownika bedzie 128 lub 32768

grupa 1 to sa obroty a 2 to dawka o ile mnie pamiec nie myli


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10549
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob sie 08, 2009 09:13

Adamm, wybacz że wciskam się z lekka w temat, ale linki na drogą PW też są zabronione???



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » sob sie 08, 2009 09:25

Adamm pisze:grupa 1 to sa obroty a 2 to dawka o ile mnie pamiec nie myli
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/
Kanał 01
Zmienia odczyt dawki paliwa z nastawnika
Kanał 02
Wolne obroty


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sie 08, 2009 11:19

Damian-jg, no mowilem o ile mnie pamiec nie myli :D ja zawsze jak wejde to widze gdzie co jest :D

mettenos, na PW mozesz sobie pisac nie mozna na forum prosic ani umieszczac tych rzeczy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » sob sie 08, 2009 12:26

Adamm a co dokładnie oznacza Kanał 01
Zmienia odczyt dawki paliwa z nastawnika
Bo tego jeszcze nie ruszałem
Ostatnio zmieniony sob sie 08, 2009 12:26 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sie 08, 2009 14:07

Damian-jg, zmienia dawke paliwa, cos jak ruch nastawnikiem ale w minimalnym zakresie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości