Wał korbowy do AHF czy z AGR podejdzie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw sie 06, 2009 19:42

AFN140KM,

jakbym dobrze poszukał paragonów to bym znalazł i Ci pokazał chyba że do was idzie przez 10-ciu pośredników



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw sie 06, 2009 20:18

arwam, nie chcę się kłucić, ale ja podałem ceny aktualne, detaliczne, a nie z paragonów z przed kilku miesięcy (kurs €). Każdy wie jaki ma rabat to sobie obliczy.

PS. Zadzwoń jutro i napisz ile Ci powiedzieli w IC za taki uszczelniacz.

Ceny w IC z dzisiaj:
Obrazek

END OT


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw sie 06, 2009 20:25

Dzieki chlopaki za info. Wymienialem juz kiedys oba symeringi przednie i byly zakupione w "Handlepolu" i spisywaly sie bardzo dobrze a auto to renaut megane bylo. Tak samo z lozyskami mialem w piastach. Zakupione w sklepie moto padly bardzo szybko( firmy optimal) a zakupione a handlepolu( hurtownia lozysk i uszczleniaczy) chodzilo pieknie i jeszcze mi gosc polecil je rozebrac i dolozyc smaru. Nie dosc ze taniej to jeszcze solidniej. Przejezdzilem 60 tys megana i nic z tego nie padlo. Łozyska firmy japonskiej tak wiec wiadomo jaka jakosc.
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 20:33 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » czw sie 06, 2009 22:10

juto będę wiedział jakie ceny bo będę kupował i zakładam VICTOR REINZ no a wygrzebałem dzisiaj wał i się okazała że całą kaszane zrobiła śrubka chyba od osłony rozrządu bo była w misce olejowej nie wiem jakim cudem się tam znalazła ale przy osłonie jej brakowało i trochę wypiłowało też tłok od dołu ale znajomy mechanior mówił że to nie przeszkadza i że będzie hulać co wy o tym myślicie?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

arwam

Post autor: arwam » czw sie 06, 2009 22:50

AFN140KM, ja też się nie chcę kłócić i mówię jakie ceny miałem w małym prywatnym sklepie choć co prawda jakieś trzy miesiące temu zaopatrywałem się w/w artykuły chyba że ostanio tak poszły do góry.

[ Dodano: 06 Sie 2009 22:52 ]
AFN140KM,

i jeszcze jedno ja nie handluję częściami tylko je czasem kupuję dla siebie ewentualnie jeśli komuś robię silnik



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt sie 07, 2009 17:10

No i jest mala "kaszana" Symeringi maja ale ten na wale glownym 35x48x10 jest nietypowy bo typowy wymiar to 35x47x10 lub 7. Gorny dostalem ale ten dolny jest problem. Chyba trzeba bedzie sprawdzic jak to wyglada w sklepie moto. Jeszcze tylk znalazlem na allegro symering 35x48x7 ktory to jest od walka rozadu ale od opla ale jakie to ma znaczenie. To ze nie jest grubosci 10 tylko 7 mm tez nie ma znaczenia no i kosztuje 11 zl. Ten w handlepolu co dostalem Gorny kosztowal 5 zl i tez jest okej. Szukam dalej dolnego. Ceny typu 180 mnie nie rajcuja ale znalazlem na "skodaczesci" oryginal za 70 zl wiec nie jest zle. Poszukamy zobaczymy, nie spieszy mi sie.

Ehh. Po wpisaniu w google nr wyskoczylo cos takiego: KLIKEN1 oraz KLIKEN2 . Czyli okazuje sie ze sa czesci za niecale 20 oraz 30 zl i to jak pisza oryginalne tyle ze skoda co nie ma znaczenia. Skad biora ci wszyscy ludzie te ceny. Ja rozumiem 10-20 zl roznicy ale zeby sobie dodac 150 to juz lekka przesada- 1000% wiecej!!
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 17:22 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » sob sie 08, 2009 07:58

a więc tak sim na wał od strony skrzyni Victor Reinz- 100zł od strony rozrządu Erling 37zł

z jaką siłą dokręcić wał i korbowody? w auto dacie pisało że trzeba nowe śruby jakie macie zdania na ten temat i pisało żeby dokręcać wał 65Nm + 90 stopni a korbowody 30Nm + 90 stopni. to wyszło że wał będzie jakieś 80Nm a korbowody 50Nm.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

arwam

Post autor: arwam » sob sie 08, 2009 12:01

21Golfista21,

nie rozmyślaj jak będzie tylko dokręć tak jak Fabryka przykazała



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » sob sie 08, 2009 12:31

no to ok dokręciłem jak w auto dacie pisze. Jak będę rozrząd ustawiał to na pompie luzuje te 3 śruby i koło kręcę na max w prawą stronę? bo chciałbym ustawić już dobrze kąt wtrysku żeby później się nie bawić


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

arwam

Post autor: arwam » sob sie 08, 2009 12:45

21Golfista21 pisze:Jak będę rozrząd ustawiał to na pompie luzuje te 3 śruby i koło kręcę na max w prawą stronę? bo chciałbym ustawić już dobrze kąt wtrysku żeby później się nie bawić
kąt wtrysku ustawia się na czujniku zegarowym lub VAG-u.
a nie " na max w prawo" :wink:



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » sob sie 08, 2009 15:41

nie zrozumieliśmy się, wiem o tym na Vagu grupa 000 2-gie okienko wartość 54 ma być z tego co czytałem. ale w instrukcji montażu rozrządu czytałem ze luzuje te śruby i koło na max w prawo. chciałem po prostu żeby później już na aucie nie luzować tych śrub i nie ustawiać znowu. chyba że ja czegoś nie rozkminiam to olśnij mnie :pub: będę wdzięczny :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob sie 08, 2009 17:26

srub nie ruszaj. Zloz wszystko odpal auto i sprawdz kat. Jak bedzie poza tolerancja to wtedy bedziesz luzowal sruby i przestawial.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości