aktualnie montuje intercooler ale i mam problem z kolankiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

aktualnie montuje intercooler ale i mam problem z kolankiem

Post autor: piotrekgal » wt sie 04, 2009 12:33

montuje wlasnie IC ladnie rozkrecilem trzy sruby i probuje sciagnac to kolanko do gory aby potem je obrocic, i NIC! nie moge, zapieklo sie? do okola jest jakby stary wyciekajacy silikon ( moze uszczelka ? ) srubokretem zerwalem i dalej probuje do gory uniesc to kolanko i nic nic nic ... powiedzcie co mam zrobic aby to zdjac bo juz sil i nerwow brakuje a jestem jako taka sciana miesa i nie daje z tym rady (turbina k14)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 12:36 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt sie 04, 2009 13:01

piotrekgal, ja bym proponował jakiś drewniany (cały drewniany) młotek i z wyczuciem pukać z każdej strony, powinno się odkleić. U mnie w 1.6TD chyba niczym tam nie było uszczelnione a mimo to trzymało się całkiem mocno to kolanko.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt sie 04, 2009 13:04

piori pisze:ja bym proponował jakiś drewniany (cały drewniany) młotek
caly tj z drewniana gora wlacznie? a gdybym tak przylozyl kawalek tektury takiej z mebli i zwyklym mlotkiem postukal? Ja tutaj podejrzewam, ze mogl poprzedni wlasciciel helmut cos grzebac bo centralnie wyciek silikony czu kleju byl jakby za duzo wzial do uszczelnienia no i to cisnienie ktore mi pompuje turbawka tez nie moja sprawka ( nawet do 1,7 bara )



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt sie 04, 2009 13:05

piotrekgal, zwykłym młotkiem to ja bym się bał, chyba że przez jakiś kawałek drewna.
PS. Nie masz w kuchni drewnianego tłuczka do mięsa? ;)



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt sie 04, 2009 13:10

wlasnise przeszukalem kuchnie i znalazlem mlotek do drewna ale i tez koncowka metalowa, to jest tzw szczescie :) w garazu znajde moze jakies kawalki drewna i przyloze do kolanka i postukam zwyklym mlotkiem



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt sie 04, 2009 13:12

Chodziło mi o taki jak ten pierwszy z linku: http://www.forest.gorlice.pl/sklep/inde ... Path=41_51 :helm:
Pozycja obowiązkowa w każdej kuchni jeśi zależy nam na odpowiedniej grubości kotleta schabowego:
-wykonany z drewna bukowego
- odpowiednio wyważony
- mocny i trwały
Wielkość: 30 cm
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 13:13 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt sie 04, 2009 13:14

no wlasnie a ja mam ten drugi CZEMU akurat drugi :helm: ale mam cos do ugniatania maku chyba taki drewniany trzpien i drewniana kula na nim , moze nim sie uda? :helm:



arwam

Post autor: arwam » śr sie 05, 2009 10:06

piotrekgal,

na tym kolanku masz dwie śruby po obydwóch stronach piszę bo zrobiłeś fotę tylko jednej jakbyś nie wiedział że są dwie, choć zapewne je odkręciłeś.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr sie 05, 2009 10:33

arwam pisze:na tym kolanku masz dwie śruby po obydwóch stronach piszę bo zrobiłeś fotę tylko jednej jakbyś nie wiedział że są dwie, choć zapewne je odkręciłeś.
sa obie odkrecone, z obu stron wlasnie niedlugo ide z tym mlotkiem powalczyc i drewienkiem moze uda sie to sciagnac a jezeli nie to mi chyba rece opadna :blush:



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr sie 05, 2009 10:43

Weź młotek gumowy jak do napraw blacharskich, lekko podważaj a młotkiem z wyczuciem obstukuj z każdej strony. Po prostu się zapiekło, bo nie podejrzewam żeby to ktoś przykleił.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

arwam

Post autor: arwam » śr sie 05, 2009 11:27

piotrekgal,

spróbuj jeszcze założyć węża i na drogę w palnik może ciśnienie rozdzieli i to chyba najbezpieczniejszy sposób dla tego kolanka jest.
w razie jakby Ci się nie udało w całości zdemontować to Ja mam od JR-a ale to jest praktycznie to samo tylko bez wejścia na EGR



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 11:38

arwam pisze:spróbuj jeszcze założyć węża i na drogę w palnik może ciśnienie rozdzieli i to chyba najbezpieczniejszy sposób dla tego kolanka
Ja proponuje nie testować takich ekstremelnych metod bo jak wystrzeli to to i szkód może narobić, a i slikon może polecieć do kolektora :)

U siebie zrobiłem tak, ze wsadziłem trzonek sporego młotka w kolanko i ręcznie pociągnełem do góry - odeszła jedna strona, później tylko troche podważyłem z drugiej i pięknie się odlepiło, ten slikon na łączeniu to jest fabryczny.



arwam

Post autor: arwam » śr sie 05, 2009 12:16

t0mal pisze:
Ja proponuje nie testować takich ekstremelnych metod bo jak wystrzeli to to i szkód może narobić, a i slikon może polecieć do kolektora :)
ja u siebie musiałem tak zrobić tylko że wtedy dajesz z przodu tego kolanka szmatę żeby nie wystrzeliło a turbo zwłaszcza jeśli przeładowywuje to zadba aby nic nie pożądanego się do kolektora nie dostało



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr sie 05, 2009 16:33

Spoko panowie, dzisiaj jak juz to robilem przy zimnym silniku to lekko RAZ stuknalem mloteczkiem i raz do gory drugi i zeszlo bez zadnego problemu, przedtem jak bylo wsio cieple to za nic swiecie sie nie dalo ale jest kolejny problem w tym temacie bedzie wiecej: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3078344#3078344



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości