Takie coś sie stało sie ;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamil_89LC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lip 27, 2009 15:31
Lokalizacja: Polska/Norwegia

Post autor: kamil_89LC » wt lip 28, 2009 22:11

Jak możesz kolego sie dowiedziec to był bym bardzo wdzieczny! W norwegi jestem w miasteczku Risor (taka mała mieścina).

Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje :czy to była wina turbiny czy pompowtryskiwacza (tak jak ocenił to mechanik) ???
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 22:34 przez kamil_89LC, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw lip 30, 2009 21:56

kamil_89LC pisze:Jak możesz kolego sie dowiedziec to był bym bardzo wdzieczny! W norwegi jestem w miasteczku Risor (taka mała mieścina).

Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje :czy to była wina turbiny czy pompowtryskiwacza (tak jak ocenił to mechanik) ???
w 90% takich przypadków w silnikach 2.0 TDI wszystko zaczyna się od pęknięcia głowicy, gdzie dalej uszkodzeniu ulega pompowtryskiwacz i turbosprężarka



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lip 31, 2009 20:06

mettenos pisze:w 90% takich przypadków w silnikach 2.0 TDI wszystko zaczyna się od pęknięcia głowicy, gdzie dalej uszkodzeniu ulega pompowtryskiwacz i turbosprężarka
czytaj uważnie mówimy o silniku 1.9
ja mysle ze zaczęło się wszystko od zejścia turbiny


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lip 31, 2009 22:28

grzesiek1990 pisze:
mettenos pisze:w 90% takich przypadków w silnikach 2.0 TDI wszystko zaczyna się od pęknięcia głowicy, gdzie dalej uszkodzeniu ulega pompowtryskiwacz i turbosprężarka
czytaj uważnie mówimy o silniku 1.9
ja mysle ze zaczęło się wszystko od zejścia turbiny

Ups! Sorry, jakoś tak się mi zagapiło :smoke: i zamyśliło, a post wcześniej sam pisałem o 1.9. Starość......
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 22:29 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



kamil_89LC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lip 27, 2009 15:31
Lokalizacja: Polska/Norwegia

Post autor: kamil_89LC » pn sie 03, 2009 19:11

Wiec jaki silniczek proponujecie! Może możecie mi jakieś linki podac bo ja nie bardzo mam czas szukać! bym był bardzo wdzieczny! Pozdrawiam



Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » wt sie 04, 2009 09:11

http://www.allegro.pl/item688827170_vw_ ... i_bkc.html Powinien podejść.

[ Dodano: Wto 04 Sie, 2009 ]
http://www.allegro.pl/item694607943_gol ... 105ps.html


d14a1

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt sie 04, 2009 15:57

ten pierwszy BKC spokojnie może być, ten drugi BLS jest z filtrem cząstek stałych - takiego bym sobie odpuścił



Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » wt sie 04, 2009 20:46

mettenos pisze:ten drugi BLS jest z filtrem cząstek stałych - takiego bym sobie odpuścił
Jako dawca bloku też powinien zdać egzamin :wink:


d14a1

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr sie 05, 2009 21:51

blysk777, pewnie tak, miałem na myśli oczywiście całość



Awatar użytkownika
Kristensen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:09
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Kristensen » śr sie 05, 2009 22:19

kamil_89LC, wiesz już co było tego przyczyzną? 100 tys km to udokumentowane czy tylko licznikowe? Sam w sobie przebieg 100 tys km nie jest dużym przebiegiem.


http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg

[IMG]http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg[/IMG]

http://oi62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg

kamil_89LC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lip 27, 2009 15:31
Lokalizacja: Polska/Norwegia

Post autor: kamil_89LC » pn wrz 07, 2009 19:57

według wszystkich znaków na niebie i na ziemi zawiniło turbo ! przebieg jest udokumentowany do 89 tys a od tej dokumentacji jest w rekach mojego teścia wiec przebieg jest autentyczny! niestety auto jeszcze nie jest naprawione bo nie mam silnika ;/ i lipal. pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 216 gości