wywala gumowy łącznik intercoolera i turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
wywala gumowy łącznik intercoolera i turbiny
Probelm mam następujący. Zrobiła się dziurka w łączniku gumowym intercoolera i turbinu. Wymieniłem, ale jest tak, że podczas jazdy ciśnienie wywala ten gumowy łącznik, jakby nie było drożnego przelotu powietrza i tworzyło się duże ciśnienie. Zaznaczam, że wszystko założone zostało jak trzeba. Raz, drugi, trzeci i cały czas wywala. Zastanawiam się skąd tam takie ciśnienie.
Auto łapie notlauf od dwóch miesięcy. Od tej pory co zrobiła się ta dziura, przy gaszeniu auta słychać dziwne "furgotanie" w filtrze powietrza.
Odpiałem dziś rurę od intercoolera tą na górze i powietrze leci, rozkręciałem egr, też wyglada ok. Czy to turbina się kończy , nie wiem. Moze Wy wiecie???
Pozdrawiam
Auto łapie notlauf od dwóch miesięcy. Od tej pory co zrobiła się ta dziura, przy gaszeniu auta słychać dziwne "furgotanie" w filtrze powietrza.
Odpiałem dziś rurę od intercoolera tą na górze i powietrze leci, rozkręciałem egr, też wyglada ok. Czy to turbina się kończy , nie wiem. Moze Wy wiecie???
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
Mój silnik to ajm 115 km 1999 rok.prod.
notlaufa łapie od dwóch miechów a z gumą mam problem od kilku dni, własnie byłem przed chwilą jeszcze raz założyc tę gumę dokręciłem ile sił w łapach. Pojechałem się przejechać, pocisnąłem oczywiście i dosłownie strzeliło, coś musie być nie tak że takie ciśnienie powstaję.
notlaufa łapie od dwóch miechów a z gumą mam problem od kilku dni, własnie byłem przed chwilą jeszcze raz założyc tę gumę dokręciłem ile sił w łapach. Pojechałem się przejechać, pocisnąłem oczywiście i dosłownie strzeliło, coś musie być nie tak że takie ciśnienie powstaję.
Raczej, unikaj jazdy na wysokich obrotach do czasu naprawy, turbo musi Ci nabijac zajebiste cisnienie a wczesniej nie bylo notfaula (prze strzalem). Masz VAG-a ??? Auto jedzie dobrze czy mulasto???
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 19:50 przez scols11, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
Spokojnie moze to nic wielkiego.lukistrach pisze:No właśnie to mnie dziwi, że turbo nie przechodzi w tryb awaryjny, ładuję do końca, coż czeka mnie znowu nielada wydatek, a tak mnie na diesla wkręcali.
Postaraj sie zrobic logi i zapodaj zobaczymy co sie dzieje
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
A ja mam inna teorie (nie wiem czy sluszna), w turbinie jest takie urzadzenie awaryjne ktore wypuszcza nadmiar cisnienia jesli dojdzie do przeladowania, chodzi o to ze jesli jedziemy na wysokich obrotach i turbina dziala wtedy na pelna pare to cale to cisnienie trafia do cylindrow, ale jezeli odpuscimy pedal gazu to wtedy turbina wciaz dziala na pelna moc sila bezwladnosci i wtedy to cisnienie musi gdzies ujsc, wtedy otwiera sie ten otwor bezpieczenstwa i niedopuszcza on do przeladowania, moze poprostu jest uszkodzony? i wtedy ten nadmiar cisnienia wywala ten lacznik gumowy
Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości