problem z kołem dwumasowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

knap222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 28, 2009 14:57
Lokalizacja: lubuskie

problem z kołem dwumasowym

Post autor: knap222 » śr lip 29, 2009 13:15

koledzy mam taki problem :
kupiłem koło jednomasowe 037 105 273C do tego sprzęgło sachs teraz moje pytanie jakie mają być śruby łączące wał z kołem ??? proszę o pilną odp.

[ Dodano: 29 Lip 2009 13:43 ]
czy te same co są w dwumasie podejdą czy musze kupić inne????



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 29, 2009 13:49

Sruby koniecznie od G60 lub ABf, od dwumasu beda chaczyc o tarcze sprzegla.

moment dokrecania 60nm+90st


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

knap222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 28, 2009 14:57
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: knap222 » śr lip 29, 2009 13:54

dzięki , możesz jeszcze podać wymiary w serwisie na razie mi zamówili takie nr z etki N 906 650 01 czy to będzie to???

[ Dodano: 29 Lip 2009 14:04 ]
która z tych proszę o szybką odp.jak zamówie do 15 to na jutro będzie

N 90206103

hexagonal head bolt
M10X1X19,5 / manual gearbox

(23) N 90665001

bolt, with multi-spilne socket head
M10X1X22,5 / manual- gearbox: AFN



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 29, 2009 14:08

Zadzwon i powiedz ze chcesz sruby do zamachu od G60, w katalogu sobie znajda jakie sa nr.

Nie chce mi sie szukac, mozesz znalezc na www.vagcat.com numery


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

knap222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 28, 2009 14:57
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: knap222 » śr lip 29, 2009 14:16

dzwoniłem do serwisu vw powiedzieli że musze znać długość tej śruby bo są 19.5 i 22.5 i teraz ząk którą brać ta 22.5 niby jest na spline obecnie w AHF wg katalogu mam 22.5

[ Dodano: 29 Lip 2009 14:30 ]
chłopaki pomuszcie auto potrzebne a sprzęgło powiedziało papa



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 29, 2009 14:32

Jak na splinie to masz sruby do dwumasu, musi byc na szesciokat 17mm

Powiedz ze chcesz sruby do kola zamachowego do golfa 2 1,8 G60 160KM, symbol silnika PG.

Tez musisz miec sruby od docisku z tego samochodu, Twoje nie podejda od dwumasu.

[ Dodano: 29 Lip 2009 14:39 ]
Sruba docisku: BM7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 14:33 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

knap222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 28, 2009 14:57
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: knap222 » śr lip 29, 2009 14:49

dzięki kolego punkcik poszedł. :pub:

[ Dodano: 29 Lip 2009 21:23 ]
Mam do was jeszcze jedno pytanie przed wymianą czy rozrusznik bedzie pasował ten co teraz mam AHF 110 km :kac:



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

problem z kołem dwumasowym

Post autor: steniu4 » ndz paź 16, 2011 23:15

stary kotlet, ale z tymi śrubami też się długo naszukałem jak to w końcu jest, bo na innych forach piszą, żeby dać od VR6 ale one są starsznie długie i nie mam pojęcia jak oni to składają wystarczy wpisywać numery śrub w google i patrzeć na wyniki. Głowa puchnie, i tak:
N 101 010 01 typ BM7x26x15 [TDI MkIII AHU/1Z engine (1997-1999) Passat TDI AHU/1Z engine (1996-1997)] i to są te sruby po zewnetrznej koła zamachowego które dokręcają docisk do zamachu i ztym nikt nie ma problemu.
Teraz śruby do wału:
N 902 061 03 typ M10x1x19,5 z AEH AKL AGN i te są prawidłowe przy zmianie na jednomas z G60/ABF/1Z

występuą inne i tak podają inne fora:
N 905 398 01 typ M10x1x19 z 2.3 AQN
N 909 294 01 typ M10x1x27 z 2.8VR6
N 906 650 01 typ M10x1x22,3 1.9 ALH
na różnych forach podają, że te zakładają i pasuje, jednak potwierdzone z montażu jest, że powinny być to śruby N 902 061 03 i oczywiście 6szt...


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości