Golf IV tdi ---> trzesie silnikiem na biegu jalowym :/:/:

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Laser85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lip 28, 2009 15:09
Lokalizacja: BP/ W-wa

Golf IV tdi ---> trzesie silnikiem na biegu jalowym :/:/:

Post autor: Laser85 » wt lip 28, 2009 15:33

witajcie niedawno sprowadzilem sobie golfa IV z 2001 roku, 100 km na pompkach, oznaczenie silnika AXR.

Probem jest taki ze trzesie silnikiem na lewo i prawo na biegu jalowym, nie wiem sie dzieje :/ drgania przenosza sie do kabiny, silnik nie kompci, pracuje cicho, nie ma problemu z odpalaniem, wedlug mnie moc zachowana :], podpinalem pod vaga i zadnych bledow. jedynie cos mi dawka paliwa skakala delikatnie, bylem u mechanika i kazal m sprawdzic cisnienie na celindrach jutro bede to robil, wtryski ponoc sprawne z oceny vagiem ...

P.s obroty nie skacza na obrotomierzu jedynie jak sie otworzy maske silnik sie caly rusza jak juz napisalem buja sie w lewa i prawa :/ wchodzi na obroty bez problemu

Jakies pomysly??? Za trafna pomoc browarki :] pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 15:46 przez Laser85, łącznie zmieniany 1 raz.



misiek75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt mar 13, 2009 21:37
Lokalizacja: okolice Babiej Góry

Post autor: misiek75 » wt lip 28, 2009 15:37

dwumas ci siada kolego szukaj sprzęgła :bigok:



Awatar użytkownika
Laser85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lip 28, 2009 15:09
Lokalizacja: BP/ W-wa

Post autor: Laser85 » wt lip 28, 2009 15:52

no moze ale jak jest zimny to na poczatku poczuc takie objawy pozniej nie i dopiero jak sie juz rozgrzeje :/



misiek75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt mar 13, 2009 21:37
Lokalizacja: okolice Babiej Góry

Post autor: misiek75 » wt lip 28, 2009 15:59

objawy jakie piszesz są charakterystyczne do uszkodzeń przeniesienia napędu. aby wyeliminować awarię silnika to zrób lub niech ci mechanik zrobi logi statyczne i dynamiczne i wrzuć je do forum "diagnostyka" to coś więcej można będzie powiedzieć. U mojego kumpla w golfie IV tdi 110 kucyków podobnie się działo. W pewnym momencie silnk zaczął skakać jakby się miał wyrwać z mocowań. A kumpel lubi szybką jazdę w szczególności ruszania z piskiem opon. Twierdził że golf jest nie do zdarcia- 3 tysiące w plecy wyleczyło go z ruszania piskiem opon. To moim zadniem jest główna przyczyna awarii dwumasu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości