witajcie niedawno sprowadzilem sobie golfa IV z 2001 roku, 100 km na pompkach, oznaczenie silnika AXR.
Probem jest taki ze trzesie silnikiem na lewo i prawo na biegu jalowym, nie wiem sie dzieje :/ drgania przenosza sie do kabiny, silnik nie kompci, pracuje cicho, nie ma problemu z odpalaniem, wedlug mnie moc zachowana :], podpinalem pod vaga i zadnych bledow. jedynie cos mi dawka paliwa skakala delikatnie, bylem u mechanika i kazal m sprawdzic cisnienie na celindrach jutro bede to robil, wtryski ponoc sprawne z oceny vagiem ...
P.s obroty nie skacza na obrotomierzu jedynie jak sie otworzy maske silnik sie caly rusza jak juz napisalem buja sie w lewa i prawa :/ wchodzi na obroty bez problemu
Jakies pomysly??? Za trafna pomoc browarki :] pozdrawiam
Golf IV tdi ---> trzesie silnikiem na biegu jalowym :/:/:
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV tdi ---> trzesie silnikiem na biegu jalowym :/:/:
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 15:46 przez Laser85, łącznie zmieniany 1 raz.
objawy jakie piszesz są charakterystyczne do uszkodzeń przeniesienia napędu. aby wyeliminować awarię silnika to zrób lub niech ci mechanik zrobi logi statyczne i dynamiczne i wrzuć je do forum "diagnostyka" to coś więcej można będzie powiedzieć. U mojego kumpla w golfie IV tdi 110 kucyków podobnie się działo. W pewnym momencie silnk zaczął skakać jakby się miał wyrwać z mocowań. A kumpel lubi szybką jazdę w szczególności ruszania z piskiem opon. Twierdził że golf jest nie do zdarcia- 3 tysiące w plecy wyleczyło go z ruszania piskiem opon. To moim zadniem jest główna przyczyna awarii dwumasu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości