GOLF IV ALH 140KM Kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

GOLF IV ALH 140KM Kopci

Post autor: neox » pt cze 05, 2009 21:46

Witam,
proszę o ocenę logów i kąta wtrysku ponieważ autko troszkę zaczęło kopcić przy wyższych obrotach. Turbo raczej ok, nieszczelności nie znalazłem w dolocie tylko ta przepływka jakoś dziwnie daje za duże wartości. Autko śmiga super tylko ten dymek mnie wkurza.

Golf ALH 143KM/341NM Wtryski 216 + Program Masters , przebieg 220 tyś

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 15:33 przez neox, łącznie zmieniany 5 razy.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt cze 05, 2009 22:08

neox, Zrób jeszcze loga gr 8. Przeładowuje Ci lekko turbo.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » pt cze 05, 2009 22:19

Ceglarz pisze:neox, Zrób jeszcze loga gr 8. Przeładowuje Ci lekko turbo.
Chyba n75 siada ponieważ turbo było kupione nowe około 20 tyś temu w takim razie. A kąt wtrysku ?


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt cze 05, 2009 22:37

neox, Kąt jest dobry.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » sob cze 06, 2009 10:12

A co to jest ten Fuel Temp ? Dodam że kąt sprawdzałem zaraz po tym mocnym butowaniu i zapisie logów.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob cze 06, 2009 15:43

jakaś niesamowicie wysoka temperatura paliwa jest u Ciebie (fuel temp.), dla pewności sprawdź jej wartość na zimnym silniku przed jego uruchomieniem w 01 Engine, grupa 007 i kontroluj jej wskazania w miarę rozgrzewania się silnika i podaj jakie uzyskuje wartości od początku pomiaru.


Obrazek

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » pn lip 27, 2009 12:51

Ok zrobiłem dodatkowo grupę 8 tak jak prosiliście tylko że na 4 biegu. Autko dalej kopci powyżej 3500 obrotów. Obstawiam przepływkę ale czekam na opinie.

Obrazek

Czy może ktoś pomóc :grin: ??? Bo nie wiem czy zamawiać przepływkę ???


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » pn lip 27, 2009 14:32

z tego co wiem to coś jest nie chalo
z tabeli diagnostycznych mastersa wynika ze w grupie 08 pierwsza wartość powinna być największa druga najmniejsza a trzecia pomiędzy bo to ograniczenie dymienia
tu jest coś nie tak bo druga wartość jest największa
poszukaj bo tu tkwi problem
co do przepływki to masz lekkiego boosta o 100mbar ale to normalne
nie spotkałem sie z tym żeby przepływka dodawała
milion razy widziałem jak tnie dawke ale nie jak dodaje
co do dymienia to powietrza ma, turbo dobrze ładuje
masters robi wyśmienite programy i tu wyjątku raczej nie zrobił



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » pn lip 27, 2009 23:10

Zmieniłem przepływkę, jakąś ze szrotu i teraz auto zapina do przodu niemiłosiernie tylko teraz jest dym w całym zakresie tz. od 1500-4000. Jak wymienię na tą moją to jest tylko w przedziale 3500-4000. Oto dzisiejsze logi na 3 biegu i na tej szrociarskiej przepływce:) Juz wolę tą moją :)

Aha sztanga pracuje bez zacięć.

Obrazek

Jutro planuję zakup nowej zobaczymy co to da...
Ostatnio zmieniony pn lip 27, 2009 23:14 przez neox, łącznie zmieniany 2 razy.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » wt lip 28, 2009 23:02

czy to jest na prawdę soft mastersa (czy jakiegoś "oddziału") ?



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » śr lip 29, 2009 12:03

DigiTech Katowice mają przedstawicielstwo Mastersa.
A po wymianie przepływki jest ok :)


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » śr lip 29, 2009 16:03

masters od pewnego czasu już nie ma żadnego przedstawicielstwa.

p.s.
powinieneś popracować nad robieniem logów

raz masz przy 4 tyś obr dawkę z pedału gazu 37mg, a innym razem 43 ...
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 16:03 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości