MARTINEZ1027, jak będziesz podłączał auto pod Vaga powiedz diagnoście aby sprawdził kąt wtrysku oraz synchronizacje rozrządu. Powinno wyglądać to tak:
korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15
Kąt synchronizacji ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1
jeśli chodzi o korekcje i bipy są to normy dla silnika PD ( pompki )
Masz silnik PD czy VP ?
Najlepiej to co otrzymasz po VAG'u opisz w dziale diagnostyka, niech bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą się na temat wyników
co jest z tym silnikem ,dlaczego tak sie dzieje ?..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
witam!!! \dzieki za odpowiedz.pelton1985 pisze:MARTINEZ1027, jak będziesz podłączał auto pod Vaga powiedz diagnoście aby sprawdził kąt wtrysku oraz synchronizacje rozrządu. Powinno wyglądać to tak:
korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15
Kąt synchronizacji ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1
jeśli chodzi o korekcje i bipy są to normy dla silnika PD ( pompki )
Masz silnik PD czy VP ?
Najlepiej to co otrzymasz po VAG'u opisz w dziale diagnostyka, niech bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą się na temat wyników
mam nsilnik na PD ..byłem dziajs w ASO
zeby mi to sprawdzili ale ciolki powiedzieli ze diagnosta jest na chorobowym i nie ma kto sprawdzic
wiesz ja mam VAGa i kabelek i czy sam to zczytam bez wiekszej wiedzy ? czy to mu si byc juz fachowiec pozdr.
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
pelton1985 pisze:żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać
tak chyba najlepiej
witam mam to zrobic na ciepłym silniku czy nie ma znaczenia ?
[ Dodano: 28 Lip 2009 14:40 ]
MARTINEZ1027 pisze:pelton1985 pisze:żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać
tak chyba najlepiej
witam mam to zrobic na ciepłym silniku czy nie ma znaczenia ?
ok wiec tak zrobilem podłaczylem do VAG wszedłem w silnik a potem zakładke 08 i wpisywalem kolejno kody zapisy pokazywaly sie w 4 rubrykach spisalem wszystkie
(013) -01 0.2 0.5 0.0
(023) -15 13 31 25
(004) pole 4 wacha sie od 0.1do 2.2
chyba o to chodzi ..tak ?
korekcje są okMARTINEZ1027 pisze:(013) -01 0.2 0.5 0.0
3 i 4 wartość minimalnie na pograniczu(023) -15 13 31 25
tutaj też w normie ale mogłoby być bliżej wartości 1(004) pole 4 wacha sie od 0.1do 2.2
ogólnie jest ok a powinieneś to zrobić na ciepłym motorze, dla pewności podbij z tym w dzialediagnostyka, bardziej doświadczeni koledzy udzielą Ci konkretniejszej odpowiedzi
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 16:00 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości