co jest z tym silnikem ,dlaczego tak sie dzieje ?..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn lip 27, 2009 09:55

MARTINEZ1027, jak będziesz podłączał auto pod Vaga powiedz diagnoście aby sprawdził kąt wtrysku oraz synchronizacje rozrządu. Powinno wyglądać to tak:

korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15
Kąt synchronizacji ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1

jeśli chodzi o korekcje i bipy są to normy dla silnika PD ( pompki )

Masz silnik PD czy VP ?
Najlepiej to co otrzymasz po VAG'u opisz w dziale diagnostyka, niech bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą się na temat wyników
Ostatnio zmieniony pn lip 27, 2009 09:57 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » wt lip 28, 2009 00:03

pelton1985 pisze:MARTINEZ1027, jak będziesz podłączał auto pod Vaga powiedz diagnoście aby sprawdził kąt wtrysku oraz synchronizacje rozrządu. Powinno wyglądać to tak:

korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15
Kąt synchronizacji ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1

jeśli chodzi o korekcje i bipy są to normy dla silnika PD ( pompki )

Masz silnik PD czy VP ?
Najlepiej to co otrzymasz po VAG'u opisz w dziale diagnostyka, niech bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą się na temat wyników
witam!!! \dzieki za odpowiedz.
mam nsilnik na PD ..byłem dziajs w ASO
zeby mi to sprawdzili ale ciolki powiedzieli ze diagnosta jest na chorobowym i nie ma kto sprawdzic :rotfl:

wiesz ja mam VAGa i kabelek i czy sam to zczytam bez wiekszej wiedzy ? czy to mu si byc juz fachowiec ;) pozdr.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt lip 28, 2009 10:56

żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać :bigok:

tak chyba najlepiej



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » wt lip 28, 2009 14:04

pelton1985 pisze:żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać :bigok:

tak chyba najlepiej

witam mam to zrobic na ciepłym silniku czy nie ma znaczenia ?

[ Dodano: 28 Lip 2009 14:40 ]
MARTINEZ1027 pisze:
pelton1985 pisze:żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać :bigok:

tak chyba najlepiej

witam mam to zrobic na ciepłym silniku czy nie ma znaczenia ?

ok wiec tak zrobilem podłaczylem do VAG wszedłem w silnik a potem zakładke 08 i wpisywalem kolejno kody zapisy pokazywaly sie w 4 rubrykach spisalem wszystkie

(013) -01 0.2 0.5 0.0

(023) -15 13 31 25

(004) pole 4 wacha sie od 0.1do 2.2


chyba o to chodzi ..tak ?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt lip 28, 2009 15:38

MARTINEZ1027 pisze:(013) -01 0.2 0.5 0.0
korekcje są ok
(023) -15 13 31 25
3 i 4 wartość minimalnie na pograniczu
(004) pole 4 wacha sie od 0.1do 2.2
tutaj też w normie ale mogłoby być bliżej wartości 1

ogólnie jest ok a powinieneś to zrobić na ciepłym motorze, dla pewności podbij z tym w dzialediagnostyka, bardziej doświadczeni koledzy udzielą Ci konkretniejszej odpowiedzi
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 16:00 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości