Nie odpala po zwarciu [1996r 90KM]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gblodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie odpala po zwarciu [1996r 90KM]

Post autor: gblodz » ndz lip 26, 2009 18:04

Witam, ale dzisiaj narobiłem, chciałem zobaczyć dlaczego gniazdo zapalniczki nie działa, zrobiłem krótkie zwarcie i się zaczęło.
Najpierw wariował licznik, spalił się bezpiecznik to wymieniłem, próba odpalenia i nie działa. Sprawdziłem czy dochodzi ropa, okazało się, że nie dochodzi prąd do pompy, ale bezpiecznik cały. Pociągnąłem prąd z akumulatora na krótko do pompy i odpala, ale gasić muszę odłączając akumulator :(
Najlepsze jest to że mam wrażenie jakby turbo nie załączało się brak reakcji. Jestem załamany bo już nie wiem co mogło się stać, bezpieczniki całe.

Proszę o nakierowanie co mogło się stać bo jeździć się nie da, 100km/h to teraz maksymalna prędkość :(

A i po 10 sek po zapaleniu silnika zaczyna migać sprężynką na prędkościomierzu (chyba ten znaczek od świec żarowych)

Z góry wielkie dzięku



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 26, 2009 18:10

Auto: VW Golf 1.9 TDI
Silnik: AAZ
to w końcu jaki silnik ? jeżeli TDI to podepnij go pod komputer ... sprawdź przekaźnik 109 (luty na płytce )



Awatar użytkownika
gblodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gblodz » ndz lip 26, 2009 18:51

myślałem że AAZ to tdi :/ przekaźnik 109 działa, załącza się, żeby podpiąć to muszę do serwisu jechać, w łodzi muszę kogoś poszukać kto ma kabelek i mi to sprawdzi

aha i wyjąłem przekaźniki 109 i 103 i odpala na krótko, powinno tak być?
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 18:54 przez gblodz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 26, 2009 19:20

gblodz pisze:myślałem że AAZ to tdi :/
AAZ to TD
gblodz pisze:żeby podpiąć to muszę do serwisu jechać, w łodzi muszę kogoś poszukać kto ma kabelek i mi to sprawdzi
możesz podjechać do uysego
gblodz pisze:aha i wyjąłem przekaźniki 109 i 103 i odpala na krótko, powinno tak być?
tak będzie ... zasilasz ECU od d.py strony



Awatar użytkownika
gblodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gblodz » ndz lip 26, 2009 22:39

damcio151 pisze:
gblodz pisze:żeby podpiąć to muszę do serwisu jechać, w łodzi muszę kogoś poszukać kto ma kabelek i mi to sprawdzi
możesz podjechać do uysego
jak konkretna osoba to chętnie podjadę tylko czy jakiś kontakt można by było poprosić?



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn lip 27, 2009 08:10

gblodz pisze:ak konkretna osoba to chętnie podjadę tylko czy jakiś kontakt można by było poprosić?
http://www.g-lab.pl



Awatar użytkownika
gblodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gblodz » śr lip 29, 2009 19:24

naprawione :) upalił się przewód zasilający komputer, 300 zł za 3 dni roboty, najważniejsze że działa :)


[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości