problem z Kopceniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcincze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 30, 2009 20:34
Lokalizacja: Bardo

problem z Kopceniem

Post autor: marcincze » ndz lip 26, 2009 12:24

Witam mam problem z moim golfem 2 1.6 d

po odpaleniu i przejechaniu kilomerta auto zaczyna strasznie dymic na biały kolor :(
moze ktos wie co to jest :( moze wtryski lub pompa ?? mam tez zalozona duza turbine
od passata ale ona dobrze kreci wiec watpie zeby to bylo od tego ? nie znam sie zbytnio
na mechanice :( prosze o pomoc


Bóg dał nam nogi po to żebyśmy mogli wejść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » ndz lip 26, 2009 12:25

marcincze, Biały dym moze oznaczac uszczelke pod głowica. Zobacz czy nie ubyło ci płynu chłodniczego.



marcincze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 30, 2009 20:34
Lokalizacja: Bardo

Post autor: marcincze » ndz lip 26, 2009 12:38

dziekuje za odpowiedz mozliwe ze uszczelka bo wody brakuje i wczesniej tez co tydzien dolewalem tak po 5oo ml plynu bo mi uciekal :( ale teraz to juz kosmos :/ czyli woda dostaje sie przez uszczelke do ukladu spalania ?? :( i stad ten problem ?


Bóg dał nam nogi po to żebyśmy mogli wejść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » ndz lip 26, 2009 12:40

marcincze, Dokładnie. Sprawdz jeszcze czy nie masz wody w oleju.
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 12:42 przez Viriss, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DanielK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: DanielK » ndz lip 26, 2009 19:33

to jest na 100% uszczelka pod głowicą nie raz już przerabiałem ten problem



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » ndz lip 26, 2009 19:35

marcincze pisze:mam tez zalozona duza turbine od passata
Co to masz za silnik ? Zwykły diesel z dokładanym turbo ?



marcincze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 30, 2009 20:34
Lokalizacja: Bardo

Post autor: marcincze » ndz lip 26, 2009 22:32

kupilem go stosunkowo niedawno :) wiec nie jestem taki obcykany ale ma duzy intercooler z bmw i turbo z passata ma jeszcze niby elektozawory ale jestem laikiem i sie nie znam :( ale powiem ze wszyscy byli w szoku ze tak zapier.... :) passaty b5 to bez problemu biore ale nie wiem czy to przez ta moc czy co ta uszczela poszła :( to pewnie z 600 zl na mechanika trzeba liczyc


Bóg dał nam nogi po to żebyśmy mogli wejść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 26, 2009 23:06

marcincze,

skąd jesteś?
jak z okolic Sandomierza to mogę Ci to tanio zrobić.
a uszczelke nie tylko przez moc może pujść spać.
Z którego roku masz auto?



marcincze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 30, 2009 20:34
Lokalizacja: Bardo

Post autor: marcincze » ndz lip 26, 2009 23:31

OJ strasznie daleko :P ja jestem miedzy ząbkowicami a kłodzkiem dokladnie dolnoslaskie kierunek wrocław- kudowa :(


Bóg dał nam nogi po to żebyśmy mogli wejść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

arwam

Post autor: arwam » pn lip 27, 2009 08:53

jeśli silnik ma głowicę nowego typu możesz założyć metalową uszczelkę od TDI.
masz wtedy dwa kanały odpływowe oleju z przodu bloku silnika.
jeśli masz troszkę umiejętności to dasz radę to sam zrobić.
zakup wtedy sobie klucz dynamometryczny i do dzieła :wink:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości