PIPERCROSS czy K&N

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

PIPERCROSS czy K&N

Post autor: marcinvvv » czw lip 16, 2009 16:56

witam
zamierzam zmienic wklad filtra. nie stozek tylko wklad. ktory wybrac.

a drugie pytanie to gdzie cos takiego dostac. przeszukalem wszystkie strony jakie sie dalo nie moge znalezc nigdzie do mojego modelu.

z gory dzieki za odpowiedz

[ Dodano: 16 Lip 2009 20:24 ]
nikt nie pomoze ?


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » sob lip 25, 2009 20:19

ja też sie przyłaczam do pytania ,

sam zamierzam zamontowac u siebie wkładke tylko sie zastanawiam czy kupic bawełniana (KN, JR, Green) czy gąbkową np Pipercross?

dodam ze silnik mam seryjny ale papierowy filtr jest do du>>


pozdro



Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » sob lip 25, 2009 20:58

poszukaj tu http://re5pect.pl/index.php?pasek=show&page=1 , może oni coś będą mieli :piwka:


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » sob lip 25, 2009 21:14

jesli chodiz o pipercorsaa to gabkowy filtruje lepiej niz zwykly filtr i jest jednym z lepszych filtrow na rynku poszukaj w google keidys handlowal tym japan cars ktorego juz niema bo dzial pod logiem intecarsu mozesz tam popytac moze dalej prowadza a jak nie to szukaj w sklepach internetowych



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » sob lip 25, 2009 21:24

ale czytałem ze gąbkowe dużo syfu przepuszczają, czy to prawda?? cena jest mniejwiecej podbna wiec wole wybrac to co mnie zaszkodzi silnikowi



Awatar użytkownika
Mac_Abra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
Lokalizacja: Otwock - WOT
Kontakt:

Post autor: Mac_Abra » wt sie 25, 2009 16:14

Też się kiedyś zastanawiałem nad wkładkami (bo stożkiem nigdy bym swojego auta nie skrzywdził ;) ) ale póki co doszedłem do wniosku, że najlepszy i najbezpieczniejszy będzie filtr papierowy i przy tym na razie zostaję. Jak będę miał czas i materiały pokombinuję jedynie z poprawieniem dolotu do filtra...
dogu18 pisze:wole wybrac to co mnie zaszkodzi silnikowi
najmniej - papier :grin:

A jak coś w końcu założysz to koniecznie daj znać jak wrażenia : >


Obrazek
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt sie 25, 2009 16:37

Stożek do TDI odpada. W jakim celu chcesz zastosować wkładkę ww. firm?
Z wkładek do ori puszki najlepiej Pipercros lub K&N jeśli się już upierasz przy takich manewrach, natomiast z drugiej strony co daje w turbo-doładowanym dieslu filtr powietrza? Turbo i przepływka wymaga czystego powietrza :bigok: a przy czystym wkładzie w puszcze śmiało ogarnia cały temat. Wrażeń z dynamiki oraz dzwięku nie odczujesz po wymianie filtra lub wkładki, to nie benzyna :green_fuck:

Czy nie lepiej zainwestować w porządny filtr powietrza? Ja stosuje wkładkę KNECHT'a z tą różnicą, że wymianiam ją co 6 tyś ( głównie chodzi o zdrowie przepływki i drobny wpływ na turbo ). Ja bym nie kombinował :helm:

marcinvvv, jeśli się już upierasz podukty tych obu firm znajdziesz w INTERCARSIE. Jeśli masz zmodzone auto w okolice 170 ps może warto pokusić się o bardziej wydajnego ssaka, nie wiem jak tam w mkV to wygląda ale chłopaki w mkIV wymieniają ssaki na bardziej wydajne.
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 16:46 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości