PIPERCROSS czy K&N
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
PIPERCROSS czy K&N
witam
zamierzam zmienic wklad filtra. nie stozek tylko wklad. ktory wybrac.
a drugie pytanie to gdzie cos takiego dostac. przeszukalem wszystkie strony jakie sie dalo nie moge znalezc nigdzie do mojego modelu.
z gory dzieki za odpowiedz
[ Dodano: 16 Lip 2009 20:24 ]
nikt nie pomoze ?
zamierzam zmienic wklad filtra. nie stozek tylko wklad. ktory wybrac.
a drugie pytanie to gdzie cos takiego dostac. przeszukalem wszystkie strony jakie sie dalo nie moge znalezc nigdzie do mojego modelu.
z gory dzieki za odpowiedz
[ Dodano: 16 Lip 2009 20:24 ]
nikt nie pomoze ?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
poszukaj tu http://re5pect.pl/index.php?pasek=show&page=1 , może oni coś będą mieli
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
- Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
- Kontakt:
Też się kiedyś zastanawiałem nad wkładkami (bo stożkiem nigdy bym swojego auta nie skrzywdził ) ale póki co doszedłem do wniosku, że najlepszy i najbezpieczniejszy będzie filtr papierowy i przy tym na razie zostaję. Jak będę miał czas i materiały pokombinuję jedynie z poprawieniem dolotu do filtra...
A jak coś w końcu założysz to koniecznie daj znać jak wrażenia : >
najmniej - papierdogu18 pisze:wole wybrac to co mnie zaszkodzi silnikowi
A jak coś w końcu założysz to koniecznie daj znać jak wrażenia : >
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
Stożek do TDI odpada. W jakim celu chcesz zastosować wkładkę ww. firm?
Z wkładek do ori puszki najlepiej Pipercros lub K&N jeśli się już upierasz przy takich manewrach, natomiast z drugiej strony co daje w turbo-doładowanym dieslu filtr powietrza? Turbo i przepływka wymaga czystego powietrza a przy czystym wkładzie w puszcze śmiało ogarnia cały temat. Wrażeń z dynamiki oraz dzwięku nie odczujesz po wymianie filtra lub wkładki, to nie benzyna :green_fuck:
Czy nie lepiej zainwestować w porządny filtr powietrza? Ja stosuje wkładkę KNECHT'a z tą różnicą, że wymianiam ją co 6 tyś ( głównie chodzi o zdrowie przepływki i drobny wpływ na turbo ). Ja bym nie kombinował
marcinvvv, jeśli się już upierasz podukty tych obu firm znajdziesz w INTERCARSIE. Jeśli masz zmodzone auto w okolice 170 ps może warto pokusić się o bardziej wydajnego ssaka, nie wiem jak tam w mkV to wygląda ale chłopaki w mkIV wymieniają ssaki na bardziej wydajne.
Z wkładek do ori puszki najlepiej Pipercros lub K&N jeśli się już upierasz przy takich manewrach, natomiast z drugiej strony co daje w turbo-doładowanym dieslu filtr powietrza? Turbo i przepływka wymaga czystego powietrza a przy czystym wkładzie w puszcze śmiało ogarnia cały temat. Wrażeń z dynamiki oraz dzwięku nie odczujesz po wymianie filtra lub wkładki, to nie benzyna :green_fuck:
Czy nie lepiej zainwestować w porządny filtr powietrza? Ja stosuje wkładkę KNECHT'a z tą różnicą, że wymianiam ją co 6 tyś ( głównie chodzi o zdrowie przepływki i drobny wpływ na turbo ). Ja bym nie kombinował
marcinvvv, jeśli się już upierasz podukty tych obu firm znajdziesz w INTERCARSIE. Jeśli masz zmodzone auto w okolice 170 ps może warto pokusić się o bardziej wydajnego ssaka, nie wiem jak tam w mkV to wygląda ale chłopaki w mkIV wymieniają ssaki na bardziej wydajne.
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 16:46 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości