witam
Nie wiem czy dobrze trafiłem.Chdzi mi o usterke techniczna w vw caddy 2.o sdi 2004r przebieg około 180tys km a mianowicie.
Na wolnych obrotach od czasu do czasu odczuwalne są delikatne wstrząsy (coś podobnego jak by sie wtrysk zacinał ale lżejsze) przy włączonej klimatyzacji mniej odczuwalne.
Po podłączeniu komputera brak jakichkolwiek błędów parametry wtrysków w porządku.
Kilka razy miałem dziwne wrażenie jak by było powietrze w układzie chłodzenia dziwne bulgotanie ale zaledwie dwa trzy razy coś takiego było.Dodatkowo raz na pewien czas musze dolać płynu chłodniczego co 2000km, ze 100ml.
W czym może być problem
Dodam że pod pedałem sprzęgła nic nie czuć żadnych wibracji jeden mechanik twierdzi że koło dwumasowe jest do wymiany
PROSZĘ O POMOC
vw caddy 2.0sdi 2004r PROBLEM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: vw caddy 2.0sdi 2004r PROBLEM
tak gwoli jasności to w 2.0 SDI są pompowtryski a nie pompa wtryskowa (rozdzielaczowa) ale domniemam że wiesz o tym. Generalnie te drgawki nie muszą świadczyć o żadnej awarii, często spotykana przypadłość TDI zwłaszcza z PD. Co do ubywania płynu - a jak wygląda olej silnikowy? czy nie ma jakiegoś "innego" jaśniejszego koloru? czy go nie przybywa? sprawdzałeś, co do koła dwumasowego to objawy raczej są inne bardziej słychać różne odgłosy (np. klepania), szarpania itp... i jeszcze jedno - nie wszystki 2.0 SDI są z dwumasowym kołem zamachowym, są też z tradycyjnym jednomasem, wszystko zależy od rocznikafazieja pisze: Na wolnych obrotach od czasu do czasu odczuwalne są delikatne wstrząsy (coś podobnego jak by sie wtrysk zacinał ale lżejsze) przy włączonej klimatyzacji mniej odczuwalne.
.....Dodam że pod pedałem sprzęgła nic nie czuć żadnych wibracji jeden mechanik twierdzi że koło dwumasowe jest do wymiany
co do oleju mam zalany Dura Blend Diesel 5W40 kolor raczej się nie zmieniła ale jeszcze dokładnie się przyjże.Tak wiem ze to jest na PD (wolałbym żeby była pompa normalna)
czym może być związane czasami bulgotanie w nagrzewnicy rzadko lecz występuje,i gdzie może ubywać ten płyn.
Jak można się dowiedzieć jakie posiadam sprzęgło caddy 2.0 sdi PD 2004r silnik BDJ
czym może być związane czasami bulgotanie w nagrzewnicy rzadko lecz występuje,i gdzie może ubywać ten płyn.
Jak można się dowiedzieć jakie posiadam sprzęgło caddy 2.0 sdi PD 2004r silnik BDJ
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
masz dwumasówkę, natomiast widzę że zamiennik może być na jednomasie http://www.allegro.pl/item688760638_vw_ ... _nowe.htmlfazieja pisze:co do oleju mam zalany Dura Blend Diesel 5W40 kolor raczej się nie zmieniła ale jeszcze dokładnie się przyjże.Tak wiem ze to jest na PD (wolałbym żeby była pompa normalna)
czym może być związane czasami bulgotanie w nagrzewnicy rzadko lecz występuje,i gdzie może ubywać ten płyn.
Jak można się dowiedzieć jakie posiadam sprzęgło caddy 2.0 sdi PD 2004r silnik BDJ
co do ubytków płynu sprawdzałeś wszystkie połączenia i węże gumowe, nie ma nigdzie wycieku? Przy takiej ilości wyciek może być niewidoczny, gdyż zapewne powstaje na gorącym płynie podczas wzrostu ciśnienia w układzie i natychmiast odparowuje,
Ostatnio zmieniony sob lip 25, 2009 11:29 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości