do czego nakretka pod boost pinem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

do czego nakretka pod boost pinem

Post autor: hudini1 » śr lip 22, 2009 22:04

witam,ostatnio krecilem nakretka z wieloma wycieciami ktora znajduje sie pod deklem gruchy z pompy tam gdzie jest pin,dekla nie zakrecilem przez dwa dni bo auto stalo(czekalem na turbine) dzisiaj chcialem go odpali i nie udalo sie . Paliwo z pompy sie cofnelo i pompa zapowietrzona,czy przez ten dekiel nie zakrecony moglo sie cofnac paliwo? no i czy nie rozjechalem czegos krecac ta nakretka?

[ Dodano: 22 Lip 2009 22:08 ]
i czy pin ma byc jakos konkretnie obrucony czy wklada sie go tak poprostu jak leci?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 22, 2009 22:14

hudini1 pisze:krecilem nakretka z wieloma wycieciami ktora znajduje sie pod deklem gruchy z pompy tam gdzie jest pin,
No to sobie narobiłeś bidy,jak nie pamiętasz o ile wkręciłeś lub wykręciłeś.
Sam nigdy tego nie ruszałem,bo wiem,że nie powinno się raczej tym kręcić.
Chyba Cię czeka wizyta u pompiarza,ale obym się mylił.
Samo zdjęcie dekla nie powoduje zapowietrzenia,ale Ty wcześniej pisałeś,że masz paliwo pod nim,więc jest uszkodzony oring,a jak on nie trzyma,to pompa mogła faktycznie łyknąć powietrza.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » śr lip 22, 2009 22:18

myslalem ze oring to to biale okregle na pinie ale to chyba tylko podkladka,nie wiem ile bo wykrecilem ja cala i wkrecilem na oko zpowrotem,a czy powinien mi zapalic nawet jak jest zupelnie inaczej ustawiona ta nakretka? i co z tym pinem?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 22, 2009 22:53

hudini1, luknij w ten temat i powiedz czym kręciłeś,bo zaczynam gubić się
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ulacja+lda


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » czw lip 23, 2009 07:48

no krecilem ta nakretka na ktorej spiera sie sprezyna z membramy,i co teraz :crazy:

[ Dodano: 23 Lip 2009 07:56 ]
wynika z tego linka ktorymi dales ze powinien zapalic,najwyzej mocniej kopcic jak za duzo ja wrecilem,sprobuje z nowa bateria jeszcze pokrecic zeby tego paliwa dostal na pompie a jak brekne baterii na linie w kolo garazy do skutku



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 23, 2009 12:10

hudini1 pisze:no krecilem ta nakretka na ktorej spiera sie sprezyna z membramy,i co teraz
To "słoneczko" służy do ustawiania naprężenia owej sprężyny.Wykręcając ją,napinasz sprężynę i boostpin będzie miał krótszy skok przy ciśnieniu powiedzmy-0,8 bara,a wkręcając,zmniejszasz naprężenie i pin ma wtedy dłuższy skok przy tym samym ciśnieniu.
Jeżeli nie pamiętasz ile ją wkręciłeś (lub wykręciłeś),to trochę kiepskawo.Podejrzewam,że i tak zawieziesz pompę do pompiarza,żeby wymienić oring na rysiku,więc przy okazji niech i to Ci zrobi :food: :wink:

[ Dodano: 23 Lip 2009 12:15 ]
hudini1 pisze:na linie w kolo garazy do skutku
Na Twoim miejscu,nie robiłbym tak [-X .Pasek rozrządu przeskoczy,a wtedy to już może być kaplica :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości