Czy to turbo podejdzie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Czy to turbo podejdzie?

Post autor: sakuratorek » wt lip 21, 2009 21:46

Witam kolegów.
Tym razem potrzebuje waszej rady dotyczącej 2 turbinek, mam okazje za dobre pieniądze kupić 2 turbinki no i pytanie się mi nasuwa czy one podejdą do mojego silniczka no i ewentualnie co by trza było kombinować?
pierwsza turbinka:
GT1646V
HGR 03G253016K
751851-2
jFM00825R

i druga:
GT1749VA
HGR 03G 253 014H
724930-8
LAE 00580R

Przypomnę że mam seryjny silnik 1Z i sterowanie turbawka jest dalej ciśnieniowe.
Z góry dziękuje za pomoc


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt lip 21, 2009 23:37

ogolnie obie sa na zmiennej geometrii, gt17VA da rae wpakowac, ale przy okazji musialbys zalozyc kolektor z AFN, kombinacje z flansza wydechu, przejscie na rury do IC bo tam szybkozlaczka no i zmiana softu bo to jest sterowane podcisnieniem. GT1646V to jest chyba z kolektorem razem cala ale on nie podejdzie pod 1Z
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 23:41 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 2 razy.



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » śr lip 22, 2009 10:51

z technicznymi sprawami bym sobie poradził, tylko ten soft to już dla mnie za dużo. Ktorą turbawke wybrać jesli w przyszloscie palnuej troszke podniesc moc?


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr lip 22, 2009 20:53

jesli troszke to ci starczy to co masz w serii



arwam

Post autor: arwam » śr lip 22, 2009 21:14

sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr lip 22, 2009 21:30

gt 16 malutkie jest, jak cos zakladaj 1749va w serii dmucha ok.1,2 bara na 130km
moj ziomek ma na sprzedaz 1749V ze swojego paska w idealnym stanie w dobrej cenie[b5FL AVB 130km@chip]



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr lip 22, 2009 22:52

arwam pisze:sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
z cisnieniowego na podcisnieniowe. zaworek n75 musisz miec inny lub wywalic egr i z niego zaworek wziasc, dolozyc zbiorniczek podcisnienia. ale po co turbo takie jak nie ma paliwa?
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 22:55 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » śr lip 22, 2009 23:13

gOOzOl pisze:
arwam pisze:sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
z cisnieniowego na podcisnieniowe. zaworek n75 musisz miec inny lub wywalic egr i z niego zaworek wziasc, dolozyc zbiorniczek podcisnienia. ale po co turbo takie jak nie ma paliwa?
arwam,gOOzOl macie może jakiś schemat jak podłączyć sterowanie EGR-em do sterowania turbem, może być nawet odręcznie narysowany w paint-ie. EGR mam już jakiś czas zaślepiony wiec mogę sobie pożyczyć jego sterowanie.


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr lip 22, 2009 23:41

wypinasz wtyczke z n75 i wpinasz pod zawor sterujacy EGR, wezyk do gruchy egr wpinasz pod gruche turbo i to wszystko. ale bez korekty softu mocy nie przybedzie. proponuje tez wczesniej "zregenerowac" ten zaworek, powymieniac wezyki wszystkie i zalozyc zbiornik podcisnienia



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » czw lip 23, 2009 10:50

gOOzOl mam zamiar jechać na virusa ale najpierw mocniejsze wtryski,IC i kolektor AWX. Ale najpierw troszkę trzeba zarobić. A turbo chce założyć bo moje już nie wesołe,oleju niby nie puszcza ale podczas przekładki silnika zauważyłem że ma spore luzy


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw lip 23, 2009 12:08

to pozbeiraj przy okazji na nowe sprzeglo bo na takich gratach juz mozna pojechac, powyzej 300 Nm moje sie poddalo



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » czw lip 23, 2009 12:43

może sprzęgło sie tak szybko nie podda, niby 10kkm temu wymieniłem na nówkę, tylko nie pomyślałem i zostałem przy ori 1Z ale szykuje się jeszcze wymiana skrzyni to będzie okazja.


TDI-To Dopiero Idzie

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 26, 2009 00:02

sakuratorek pisze:
gOOzOl pisze:
arwam pisze:sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
z cisnieniowego na podcisnieniowe. zaworek n75 musisz miec inny lub wywalic egr i z niego zaworek wziasc, dolozyc zbiorniczek podcisnienia. ale po co turbo takie jak nie ma paliwa?
arwam,gOOzOl macie może jakiś schemat jak podłączyć sterowanie EGR-em do sterowania turbem, może być nawet odręcznie narysowany w paint-ie. EGR mam już jakiś czas zaślepiony wiec mogę sobie pożyczyć jego sterowanie.
wykorzystujesz układ EGR ale jest on sterowany przewodem od sterownie zaworem N75 a najwyżej wtedy się pobawić podpięciem wężyków żeby po odpaleniu kiedy zawór jest nastawiony na to aby turbo pompowało sztanga była wciągana a w momencie zbijania ciśnienia doładowania sztanga ma być stopniowo wypuszczana na zewnątrz



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » ndz lip 26, 2009 10:48

Witam!
Podepnę się pod temat

Obecnie siedzi org turbo dedykowane pod AHF, ale w związku, że zmieniłem już sprzęgło od G60 i kupuje niedługo wtryski od cowboya, oraz to, że moje org. turbo poci sie/cieknie, to zamierzam je wymienić, a jak już to chciałbym wsadzić tam od ARL!!
Czy jest to możliwe i tak żeby było p&p??
Podobno wystarczy mieć tylko czerwony wąż i wszystko pasi bez jakichkolwiek przeróbek?? Ale nie jestem pewien i nie chce mieć wtopy.
Prosiłbym o podpowiedz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości