no wiec tak, autko stalo tydzien u mechanika bo robilem sprzeglo. po dojechaniu do domu temp oleju 102 a wodzie nie wspomne :/ waż ten co idzie do termostatu zimny, a ten o gory gorocy ze sie dotknac nie da.
jezdzilem bez termostatu i bylo ok
kojenym problemem jest to ze wentylator wlacza mi sie dopiero gdy zgasze silnik i wylacze zaplon :/ dzisiaj bym te france prawie zagotowal, musialem zjechac z drogio gasic silnik i czekac az sie schlodzi i tak co kawalek :/
zauwazylem tez ze jest roszke wiecej oleju, ale auto troche krzywo stalo wiec pewny nie jestem.
termostat wymienilem dzisiaj, gdy auto sie zagrzeje to i tak rura co idzie do termostatu jest zimna :/
jest mozliwosc ze pompa wody nie ma sily uciagnac ? co mam robic :/ juz nie mam pomyslu
na vagu u kolegi nic nie wyszlo
[ibiza] gt tdi afn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Były przypadki gdzie wirnik pompy wody obracał sie luźno kto wie, mozliwe ze masz chłodnice zamuloną kamieniem. Jest gorąca jak sie auto zagrzeje? Jaki termostat kupiłes?
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 23:58 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.
1.kupuj tylko termostat wahlera
2.sprawdz korek zbiorniczka( ewentualnie wymien)
3.czy przelewem daje do zbiorniczka (ten przewód odpowietrzajacy układ)
moze pompa siadla, ale wtedy by ci chyba wywalilo wode.
2.sprawdz korek zbiorniczka( ewentualnie wymien)
3.czy przelewem daje do zbiorniczka (ten przewód odpowietrzajacy układ)
moze pompa siadla, ale wtedy by ci chyba wywalilo wode.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości