Przy jakich obrotach powinna załaczać się turbina?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Trynity, moim zdaniem wszytsko masz OK
turbina o zmiennej geometrii zaczyna być słyszalna - tzn wirnik zaczyna się rozpędzać - juz od 1200 szczególnie na zimnym silniku słychać taki lekki gwizd - to normalne
zaczyna pompować efektywnie już od 1400 rpm
działanie turbiny zaczyna być odczuwalne od 1800-2000 rpm czyli czuć kopnięcie
turbina o zmiennej geometrii zaczyna być słyszalna - tzn wirnik zaczyna się rozpędzać - juz od 1200 szczególnie na zimnym silniku słychać taki lekki gwizd - to normalne
zaczyna pompować efektywnie już od 1400 rpm
działanie turbiny zaczyna być odczuwalne od 1800-2000 rpm czyli czuć kopnięcie
Tu sie zgodze, jak rano delikatnie ruszam na zimnym silniku, to przed zmiana biegu na 2 slysze gwizd turbinki, pozniej jak silnik jest cieply i tez ruszam juz czegos takiego nie ma, slychac ja dopiero na wyzszych obrotachcowboy pisze:Trynity, moim zdaniem wszytsko masz OK
turbina o zmiennej geometrii zaczyna być słyszalna - tzn wirnik zaczyna się rozpędzać - juz od 1200 szczególnie na zimnym silniku słychać taki lekki gwizd - to normalne
zaczyna pompować efektywnie już od 1400 rpm
działanie turbiny zaczyna być odczuwalne od 1800-2000 rpm czyli czuć kopnięcie
więc korek podrywa lekko do góry, tylko nie wiem czy od tego jak silnik się rusza czy od powietrza,jezeli ręke podłoże do otworu to powietrzem daje... czyli silnik się kończy.....??rafal.mk pisze:wosiek, nie jestem pewien ale chodzi o to czy podrywa korek wlewu oleju jak go odkrecasz, albo jak Ci oleju troche wyrzuca do filtra
[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 11:08 ]
A W FILTRZE NIE MA OLEJU...
[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 11:45 ]
TERAZ TROSZKę POCZYTAłEM NA TEN TEMAT I SPRAWDZIłEM KILKA RZECZY:
GDY ODKRęCE KOREK TO DAJE POWIETRZEM I KROPELKAMI OLEJU JAK PODłOżE REKE,ALE TO NIBY NORMALNE BO WAłEK SIę OBRACA( NIC NIE DYMI)
WYCIąGNąłEM BAGNET I NIE DAJE POWIETRZEM,OLEJEM,NIE KOPCI WIęC CHYBA NIE JEST TRAGICZNIE;)
JADE DZIś ZOBACZYć CIśNIENIE NA CYLINDRACH CZY JAK TO SIę TAM NAZYWA
JEżELI BęDZIE DOBRE CZY TO WTEDY WINA USZCZELNIACZY??
PROSZę O RADE;)
[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 11:45 ]
sorki za duże litery;)
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
myślisz że to jest to?? dziś zauważyłem jak wyciągnąłem rezystorek to nic niekopci wręcz,będe musiał jechać zobaczyć ciśnienie na cylindrach by mieć pewność;) a być może że mam walnięte te uszczelniacze, bo z tego korka leci powietrze to żle czy dobrze??
z bagnetu zero powietrza itp...
uwagi mile widziane;)
z bagnetu zero powietrza itp...
uwagi mile widziane;)
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
więc ciśnienie na cylindrach mam 32 bary:) więc jest lepiej niż sądziłem heehe turbo mam padnięte to już wiem i raczej to była przyczyna brania oleju itp.....
a silniczek mam nadzieje że jeszcze długo polata
nowa turbinka od awx kupiona i za jakiś czas będzie montowana
a silniczek mam nadzieje że jeszcze długo polata
nowa turbinka od awx kupiona i za jakiś czas będzie montowana
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:42
- Lokalizacja: ilawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości