Filtr odmy ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Filtr odmy ?

Post autor: poolak2006 » ndz lip 19, 2009 13:49

Ostatnio zastanawiam się nad zaślepieniem i wyprowadzeniem odmy do butelki ale znalazłem filtr na odmę zamiast zaślepiania dolotu można wsadzić tam ten filtr. Koszt filtru 20zl ale czy lepiej założyć filtr czy zaślepić ten dolot ? Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 13:53 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz lip 19, 2009 16:30

poolak2006 pisze:zamiast zaślepiania dolotu można wsadzić tam ten filtr
dolot musisz zaślepić a ten filtr daje się na odmę jak już



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz lip 19, 2009 16:59

Jak można założyć taki filtr (powietrza) na odmę z której pluje olejem ? Przecież ten filtr zaraz się zakituje i jeszcze uszczelkę wywali ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 17:22 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz lip 19, 2009 18:32

możesz zrobić takie coś jak Apsik

http://mk2gtd.republika.pl/imagepages/image53.html

a żeby dać na dolot taki filtr to chyba musiał byś sobie zrobić jakiś dodatkowy przepływomierz :grin:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz lip 19, 2009 21:08

no to rozwiązanie u apsika ma sens. Tylko czy opłaca się robienie czegoś takiego ?



Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » pn lip 20, 2009 08:03




poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lip 20, 2009 12:06

Robertuss, dzięki kolego ale już to widziałem ;) i chodzi o to ze oil catch tanki zakładają przeważnie do mk3. Rzadko do mk4 ...
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 12:07 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » pn lip 20, 2009 15:09

Popatrz tam:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... sc&start=0



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » wt lip 21, 2009 00:27

Robertuss, hehe to też znam duuuuuuuużo takich oglądałem rozwiązań ale chyba zastosuje jakieś swoje ;p

Myślałem o jakimś pojemniku do którego będzie doprowadzona odma dłuższym wężem (średnica oczywiście około 25mm) i z tego zbiornika zarazem będzie odchodziła druga krótka która będzie doprowadzała opary do spalania. Takie rozwiązanie pozwoli na odciągnięcie oleju i pozbycie się smrodu wydostającego się z odmy, a poza tym podobno musi być lekki podciśnienie w odmie żeby wyciągało gazy. Foto niżej

1- przewód z odmy
2- przewód poprowadzony do wlotu
3-drucik od mycia naczyń (olej)
4-korek spustowy
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości