mk3 1.9 TD problem z obrotami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

mk3 1.9 TD problem z obrotami

Post autor: hudini1 » sob lip 18, 2009 19:38

witam,kupilem golfa mk3 z niby zepsytym silnikiem 1.9 td tyle ze silnik chyba jest ok,odpala bez problemu tyle ze kopci na czarno-niebiesko po odpaleniu, po ok 2minutach zaqczyna wchodzic sam od siebie na mega obroty na moj sluch ok 5tys/min i kopci jak zepsuty autobus na szaro-czarno tak bardzo ze swiata nie widac w ciagu 5 sekund,czy to uszkodzona pompa czy cos innego,aha pod gruszka na pompie ale zaraz pod nia jest zawor przez ktory wylatuje ropa,po odkreceniu pokrywy z gruszki stwierdzilem ze jest tam duzo ropy,tylko skad sie tam bierze bo chyba nie powinno tam byc ropy
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 09:33 przez hudini1, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Damiano GTi
GOLF MK2 lover
GOLF MK2 lover
Posty: 809
Rejestracja: sob lip 18, 2009 16:09
Lokalizacja: Wolsztyn PWL
Kontakt:

Post autor: Damiano GTi » sob lip 18, 2009 19:48

na moje sa wtryski czesto mamy golfy w warsztacie i twoje objawy wskazuja na wtryski moze sie myle ale mysle ze wtryski


Obrazek
Moja GOLFINA ;): viewtopic.php?f=87&t=527245" onclick="window.open(this.href);return false; :bigok:

SPRZEDAM ! viewtopic.php?f=119&t=554274" onclick="window.open(this.href);return false;

KUPIĘ GOLFA MK1 firmy WADER !!!

Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13145
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » sob lip 18, 2009 19:49

reg pkt 2,3 i dodatku zły dział.


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » sob lip 18, 2009 20:15

chcialem napisac w technicznym ale nie umie,pisze mi cos o jakims podprefixie cokolwiek to jest,a jakim cudem leci ropa z pompy na zewnatrz tak jak pisalem z zaworka i pod membrama jest full ropy?

[ Dodano: 18 Lip 2009 20:17 ]
Młoda moze podpowiesz jak mam zamiescic temat w dziale technicznym bo co robie wyslij pisze cos o jakims prefixie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 19, 2009 08:50

hudini1, musisz czym prędzej sprawdzić turbo,bo wygląda na to,że silnik zaczyna "sztachać" się olejem.
Jeśli tak jest,to turbo do roboty lub wymiany,bo w przeciwnym razie,silnik tak się rozbiega,że korbowodów będziesz szukał u sąsiada.Zdejmij rurę dolotową i kolanko i zobacz ile w turbinie jest oleju i sprawdź luzy na wałku.
Ropka w pompie pod pokrywą raczej nie ma z tym nic wspólnego,ale wypadałoby to naprawić.Poszedł oring na bolcu od boost pina.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » ndz lip 19, 2009 10:56

alen skad takie obroty?motor wkreca sie tak ze jak bym go nie wylaczyl to pewnie tlok powiedzialby dzien dobry zaworom



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lip 19, 2009 11:01

Według mnie pompa wtryskowa do regulacji bądż naprawy
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 11:03 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » ndz lip 19, 2009 11:04

jeszcze raz,po zapaleniu samochod ma dobre obroty ale kopci na niebiesko-czarno,po ok 2min motor sam zaczyna sie mocno i szybko wkrecac na bardzo wysokie obroty i kopci na czarno-siwo tak ze swiata nie widac,ponad to z pompy leci ropa i to dosyc mocno z zaworka pod membrama,to uszkodzona pompa czy turbina czy jeszcze cos innego?

[ Dodano: 19 Lip 2009 11:09 ]
czy mozna w jakis sposob wykluczyc turbine i wiedziec chociaz co jest do naprawy?



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » ndz lip 19, 2009 11:17

sprawdź turbinę zgodnie z opisem wyżej, wygląda na to że pali Ci olej zobacz jaki jest ubytek oleju, i uważaj bo jak Ci się na serio rozbiega to już możesz go nie zgasić z kluczyka i będzie kaplica


seks, drugs, rock'n'roll!

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » ndz lip 19, 2009 11:25

mozesz mi wytlumaczyc w jaki sposob wkreca sie na takie obroty?nawet po sciagnieciu dekla z gruchy takie cuda sie robia,turbo wali tyle powietrza czy jak?



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » ndz lip 19, 2009 11:48

turbina puszcza olej ktory pali się w cylindrach, masz fart ze wciąż możesz go gasić z kluczyka, poczytaj na forum o rozbieganych motorach i koniecznie sprawdź ilość oleju w dolocie (jeżeli turbo puszcza to będzie go dużo)


seks, drugs, rock'n'roll!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 19, 2009 12:27

hudini1, po odpaleniu motor pracuje równo,a po 2min. olej robi się rzadszy i uszczelnienia w turbinie nie są w stanie go utrzymać,przez co wali w dolot.Następnie silnik go zasysa i spala przez co obroty rosną niemiłosiernie.
jaku89 pisze:masz fart ze wciąż możesz go gasić z kluczyka
Dokładnie :bigok: .W przeciwnym wypadku,to tylko spieprzać i dzwonić na 998 :chytry:

[ Dodano: 19 Lip 2009 12:36 ]
hudini1 pisze:czy mozna w jakis sposob wykluczyc turbine i wiedziec chociaz co jest do naprawy?
Raczej nie.
Wszystko wskazuje na rozbieganie się silnika i dobrze Ci radzę:zastanów się mocno nim odpalisz go kolejny raz :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » ndz lip 19, 2009 14:31

a jak sciagne przewod przez ktory turbina cisnie w dolot? nic to ne da?

[ Dodano: 19 Lip 2009 14:32 ]
bo jak by wtedy chodzilo ok to mozna by wykluczyc wine pompy i byloby pewne ze to turbina

[ Dodano: 19 Lip 2009 14:37 ]
a jak okaze sie ze to turbina to wkladac to samo czy dac wydajniesza? jakies propozycje?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 19, 2009 15:22

hudini1 pisze:jak sciagne przewod przez ktory turbina cisnie w dolot? nic to ne da?
hudini1 pisze:bo jak by wtedy chodzilo ok to mozna by wykluczyc wine pompy i byloby pewne ze to turbina
Tak,możesz w ten sposób sprawdzić.Silnik będzie wtedy chodził jak wolnossący diesel i nie będzie ryzyka,że pociągnie olej z turbiny.
hudini1 pisze:a jak okaze sie ze to turbina to wkladac to samo czy dac wydajniesza? jakies propozycje?
Najpierw podaj nazwę i symbol tej,którą masz teraz,a wtedy pomyślimy :bigok:
I jeszcze jedno,jakby to była wina pompy to najprawdopodobniej pokazywałby humory zaraz po odpaleniu,ale to się okaże...
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 15:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 208 gości