Golf V TDI Silnik Nadal pracuje po wyłączeniu zapłonu !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf V TDI Silnik Nadal pracuje po wyłączeniu zapłonu !
Witam ! Mam dosc powazny problem z moim Golfem.Otoz kiedy wyłączam zapłon i wyciągam kluczyk silnik nadal pracuje.Nie wiem czy ma t jakies znaczenie ale problem zacząl sie dokładnie od momentu kiedy zamontowałem w samochodzie radio.POmyslalem ze jesli je wyjme problem ustąpi-niestety tak sie nie stało.Chciałbym rowniez zauwazyc ze od tego momentu nie działa mi zamykanie samochodu z pilota.Czy miał ktos z was podobny problem ? Prosze,pomozcie,poradzcie co zrobić .Pozdrawiam !
A masz jak go podpiąć pod vaga???Zdiagnozować to można,może jakieś błędy ma albo zwarcie...
[ Dodano: 18 Lip 2009 20:06 ]
[ Dodano: 18 Lip 2009 20:06 ]
Tak miał znajomy...Również może elektrozawór odcinający paliwo po wyłączeniu zapłonu zacina się i silnik nadal pracuje...Miałem podłączone Sony i działało pod stacyjką w weekend zmieniłem na Pioneera i na kostce były zmienione kable od zasilania i pamięci (czerwony i żółty) stacyjka nie wiem czemu, po wyłaczeniu odłanczała tylko radio a nie zapłon.
odłączyłem radio i wszystko gra i spiewa.
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
diesel? nie wiem czy w mk5 jest tak samo, ale podobnie mialem w innym samochodzie... po prostu zaworek, ktory otwiera sie po przekreceniu kluczyka moze nie zamykac paliwa po cofnieciu kluczyka, a przyczyna moze lezec albo w elektronice, albo sam zawor zie zacial... i vag nic nie wskaze jesli to on... w moim przypadku zacial sie wlasnie ten zaworek i trzeba bylo go dusic
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 20:42 przez kruszyna2, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym obstawiał stacyjkę lub kostkę przy stacyjce. Odłącz kostke i zobacz czy problem nadal występujeLavendeer pisze:Sprawdze jeszcze bezpieczniki.Jesli sa wporzadku to pojade za tydzien podpiac go pod VAG-a.zapomnialem dodac ze jak wyjme kluczyk palą sie kontrolki ktore powinny sie swiecic przy Włączniu silnika.
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
napewno cos z elektronika jezeli ci nie dziala pilot i kontrolki sie dziwnie swieca. przy mechanice lepiej nic nie kombinuj. sprawdz sobie bezpieczniki jak nie bedzie w porzadku to pod vaga podepnij
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
Kiedyś w trakcie podłączania radia tak aby działało bez kluczyka nagle zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Wydaje mi się że podobnie jest w twoim przypadku.
Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.
Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??
Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.
Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 21:59 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego przeczytaj mojego posta na samej górze...Czytaj,a później pisz jak masz coś nowego co może być nie tak...Kiedyś w trakcie podłączania radia tak aby działało bez kluczyka nagle zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Wydaje mi się że podobnie jest w twoim przypadku.
Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.
Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
Ja nie napisałem o odwrotnym podłączeniu tylko o błędnym podłączeniu kabelków aby radio działało bez kluczyka w stacyjce. A jeśli chodzi o połączenie odwrotne to w tym przypadku należało kabelek żółty połączyć z czerwonym a czerwony z żółtym i wszystko było by OK.
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 22:29 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
piszecie o elektrozaworze odcinającym paliwo a zastanowiliście się nad tym, że jest to silnik PD, gdzie tego zaworka chcecie szukać ? również klapa gasząca nie ma tu nic wspólnego z tym, że silnik nie gaśnie;
takie fiksowanie po podpięciu nieoryginalnego radia to normalka a zwłaszcza centralnego zamka, greg wypowiadał się też wielokrotnie odnośnie tego problemu, Lavendeer wyjąłeś radio a problem nadal pozostał - pytanie tylko w jakim stanie zostawiłeś przewody od radia - mostkowałeś któreś i zostały w takim stanie ?
takie fiksowanie po podpięciu nieoryginalnego radia to normalka a zwłaszcza centralnego zamka, greg wypowiadał się też wielokrotnie odnośnie tego problemu, Lavendeer wyjąłeś radio a problem nadal pozostał - pytanie tylko w jakim stanie zostawiłeś przewody od radia - mostkowałeś któreś i zostały w takim stanie ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 08:09 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kostki od radia wpiąłeś bezpośrednio w radio czy może przy użyciu przejściówki bo nie do każdego radia pasują kostki z vw.Lavendeer pisze:Przewodów od radia wogóle nie dotykałem,Wpiąłem do radia poprostu kostki ( były dwie - w domysle jedna głosniki ,druga zasilanie) oraz przewód od anteny
Napisz jakie to radio , zrób fotkę jak wygląda podłączenie radia.
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 12:05 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości