Golf V TDI Silnik Nadal pracuje po wyłączeniu zapłonu !

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lavendeer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lip 18, 2009 19:09
Lokalizacja: Bielsko Biala

Golf V TDI Silnik Nadal pracuje po wyłączeniu zapłonu !

Post autor: Lavendeer » sob lip 18, 2009 19:44

Witam ! Mam dosc powazny problem z moim Golfem.Otoz kiedy wyłączam zapłon i wyciągam kluczyk silnik nadal pracuje.Nie wiem czy ma t jakies znaczenie ale problem zacząl sie dokładnie od momentu kiedy zamontowałem w samochodzie radio.POmyslalem ze jesli je wyjme problem ustąpi-niestety tak sie nie stało.Chciałbym rowniez zauwazyc ze od tego momentu nie działa mi zamykanie samochodu z pilota.Czy miał ktos z was podobny problem ? Prosze,pomozcie,poradzcie co zrobić .Pozdrawiam !



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob lip 18, 2009 20:02

A masz jak go podpiąć pod vaga???Zdiagnozować to można,może jakieś błędy ma albo zwarcie...

[ Dodano: 18 Lip 2009 20:06 ]
Miałem podłączone Sony i działało pod stacyjką w weekend zmieniłem na Pioneera i na kostce były zmienione kable od zasilania i pamięci (czerwony i żółty) stacyjka nie wiem czemu, po wyłaczeniu odłanczała tylko radio a nie zapłon.
odłączyłem radio i wszystko gra i spiewa.
Tak miał znajomy...Również może elektrozawór odcinający paliwo po wyłączeniu zapłonu zacina się i silnik nadal pracuje...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Lavendeer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lip 18, 2009 19:09
Lokalizacja: Bielsko Biala

Post autor: Lavendeer » sob lip 18, 2009 20:21

Sprawdze jeszcze bezpieczniki.Jesli sa wporzadku to pojade za tydzien podpiac go pod VAG-a.zapomnialem dodac ze jak wyjme kluczyk palą sie kontrolki ktore powinny sie swiecic przy Włączniu silnika.



Awatar użytkownika
kruszyna2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 16:46
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: kruszyna2 » sob lip 18, 2009 20:40

diesel? nie wiem czy w mk5 jest tak samo, ale podobnie mialem w innym samochodzie... po prostu zaworek, ktory otwiera sie po przekreceniu kluczyka moze nie zamykac paliwa po cofnieciu kluczyka, a przyczyna moze lezec albo w elektronice, albo sam zawor zie zacial... i vag nic nie wskaze jesli to on... w moim przypadku zacial sie wlasnie ten zaworek i trzeba bylo go dusic
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 20:42 przez kruszyna2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lip 18, 2009 21:28

kruszyna2 pisze:i vag nic nie wskaze jesli to on
owszem pokaże ...
sprawdź klapę gaszącą



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » sob lip 18, 2009 21:28

Lavendeer pisze:Sprawdze jeszcze bezpieczniki.Jesli sa wporzadku to pojade za tydzien podpiac go pod VAG-a.zapomnialem dodac ze jak wyjme kluczyk palą sie kontrolki ktore powinny sie swiecic przy Włączniu silnika.
Ja bym obstawiał stacyjkę lub kostkę przy stacyjce. Odłącz kostke i zobacz czy problem nadal występuje


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » sob lip 18, 2009 21:36

napewno cos z elektronika jezeli ci nie dziala pilot i kontrolki sie dziwnie swieca. przy mechanice lepiej nic nie kombinuj. sprawdz sobie bezpieczniki jak nie bedzie w porzadku to pod vaga podepnij


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob lip 18, 2009 21:50

Kiedyś w trakcie podłączania radia tak aby działało bez kluczyka nagle zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Wydaje mi się że podobnie jest w twoim przypadku.

Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.

Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 21:59 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob lip 18, 2009 22:06

Kiedyś w trakcie podłączania radia tak aby działało bez kluczyka nagle zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Wydaje mi się że podobnie jest w twoim przypadku.

Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.

Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??
Kolego przeczytaj mojego posta na samej górze...Czytaj,a później pisz jak masz coś nowego co może być nie tak...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob lip 18, 2009 22:15

Ja nie napisałem o odwrotnym podłączeniu tylko o błędnym podłączeniu kabelków aby radio działało bez kluczyka w stacyjce. A jeśli chodzi o połączenie odwrotne to w tym przypadku należało kabelek żółty połączyć z czerwonym a czerwony z żółtym i wszystko było by OK.
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 22:29 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lip 19, 2009 08:08

piszecie o elektrozaworze odcinającym paliwo a zastanowiliście się nad tym, że jest to silnik PD, gdzie tego zaworka chcecie szukać ? również klapa gasząca nie ma tu nic wspólnego z tym, że silnik nie gaśnie;
takie fiksowanie po podpięciu nieoryginalnego radia to normalka a zwłaszcza centralnego zamka, greg wypowiadał się też wielokrotnie odnośnie tego problemu, Lavendeer wyjąłeś radio a problem nadal pozostał - pytanie tylko w jakim stanie zostawiłeś przewody od radia - mostkowałeś któreś i zostały w takim stanie ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 08:09 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Lavendeer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lip 18, 2009 19:09
Lokalizacja: Bielsko Biala

Post autor: Lavendeer » ndz lip 19, 2009 10:20

Przewodów od radia wogóle nie dotykałem,Wpiąłem do radia poprostu kostki ( były dwie - w domysle jedna głosniki ,druga zasilanie) oraz przewód od anteny



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lip 19, 2009 11:17

A na krótko podłącz radio omijając kostki...

[ Dodano: 19 Lip 2009 11:18 ]
I omijając stacyjkę...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » ndz lip 19, 2009 11:59

Lavendeer pisze:Przewodów od radia wogóle nie dotykałem,Wpiąłem do radia poprostu kostki ( były dwie - w domysle jedna głosniki ,druga zasilanie) oraz przewód od anteny
Kostki od radia wpiąłeś bezpośrednio w radio czy może przy użyciu przejściówki bo nie do każdego radia pasują kostki z vw.
Napisz jakie to radio , zrób fotkę jak wygląda podłączenie radia.
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 12:05 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości