GOLF IV 1.9TDI 130KM-SPADEK MOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krefcik2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 12:52
Lokalizacja: Gdynia

GOLF IV 1.9TDI 130KM-SPADEK MOCY

Post autor: krefcik2 » czw maja 14, 2009 22:31

Witam. Mam golfa 4 kombi, 2004 r, silnik 1.9 tdi 130 km, automat z tiptronic. W aucie od pewnego czasu znacząco spadła moc. Nie ma sily jechac wiecej niz 140 km/h a automat przerzuca biegi dopiero przy ok.3200 obrotow.Myślałem że to wina starych filtrów bo przejechalem juz 15 000 km, tak więc zacząłem od wymiany wszystkich filtrów i oleju. Nie pomogło. Pojechalem na serwis VW, tam komputer nie wykazal zadnych bledow, zostal naprawiony przetarty przewod sterowania miedzy zaworem n75 a puszka podcisnieniowa turbiny. Dalej zadnej poprawy. Dzisiaj przelozylem na 1005 dobry przeplywomierz z Bory o takim samym silniku i niestety tez nic to nie pomoglo. Co radzicie z doswiadczenia, co to moze byc albo jak szukac usterki? Kupic wszystkie czesci ktore moga byc podejrzane (pompowtryskiwacze czy turbina) to troche kosztowna sprawa. Dodam ze slychac cwist turbiny i nie kopci na bialo albo czarno.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw maja 14, 2009 22:34

krefcik2 wpisz w szukajce notlauf i złap kogoś kto Ci zrobi logi - nie pchaj się narazie w koszty zakup pompek czy turbiny


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw maja 14, 2009 22:50

Kulon pisze:złap kogoś kto Ci zrobi logi - nie pchaj się narazie w koszty zakup pompek czy turbiny
Tak jest
krefcik2 pisze:Pojechalem na serwis VW, tam komputer nie wykazal zadnych bledow,
niestety serwisy maja często problemy z postawieniem poprawnej diagnozy

trzeba udeżyc do fachowca , Robert uzdrowi twoje auto , skontaktuj się , umawiaj , jedź , tu masz namiary : http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 14, 2009 22:59

homsky pisze:
niestety serwisy maja często problemy z postawieniem poprawnej diagnozy
Racja :grin: nie potrafią zdiagnozować utopionego styku przekaźnika 109 jak auto sporadycznie gaśnie a komp nie pokazuje błedu- do tej pory niektóre ASO nie dają sobie z tym rady wymieniając nawet kompa :kac:



Luklet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sie 18, 2008 23:25
Lokalizacja: London, UK

Post autor: Luklet » sob maja 16, 2009 22:06

Witam,
U mnie był podobny problem auto było słabe jakby mu odjął turbo. Co się okazało padł czujnik ciśnienia doładowania który jest przykręcony do intercoolera turbo i wysyła sygnał do komputera. Po wymianie mocy przybyło bez porównania do tego co było wcześniej.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 22:09 przez Luklet, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=125][color=black][b]VW Golf IV '03 1.9 GT TDI PD 96kW/130KM /silver metallic[/b][/color][/size]

rleszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lut 27, 2009 09:20
Lokalizacja: Rumia

Post autor: rleszka » pn lip 13, 2009 14:23

Temat znalazłem bo w moim MK4 po przeglądzie w polecanym ( :green_fuck: !) warsztacie też "ubyło mocy". Jeżdżę raczej b.spokojnie więc problem "Nie ma sily jechac wiecej niz 140 km/h a automat przerzuca biegi dopiero przy ok.3200 obrotow" zauważyłem dopiero po paru dniach. W ramach próby reklamacji chcieli mnie umawiać na za parę dni. Postanowiłem szukać pomocy gdzie indziej. Udałem się do polecanego tutaj fachowca Roberta w Gdańsku (rob555). Człowiek "podziałał" 2minutki na VAG-u i znalazł obluzowany przewód ciśnienia w złączce (mało fachowo piszę, wybaczcie).
Cała ta historia tylko po to żeby:
1. Odradzić posiadaczom MK4 wizytę w serwisie Auto Service Marek Kin w Rumi (Robotnicza 4). Może i znają się, jak twierdzą, na Suzuki, ale reklama "serwis mechaniczny pojazdów wszystkich marek" to ściema. Nie potrafili nawet skasować inspekcji serwisowej bez odłączania akumulatora.
2. Jak najbardziej polecić jako fachowca pana Roberta (rob555 )i jego warsztat "Tune-up" na ul. Trakt Świętego Wojciecha 377a :bigok:

P.S. :pub: dla homsky za namiar



greatwyrm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 16, 2009 16:02
Lokalizacja: Kępno

Post autor: greatwyrm » czw lip 16, 2009 18:35

Witam

Właśnie zauważyłem podobny spadek mocy w moim VW. Chciałbym się zapytać czy moglibyście mi polecić jakiś warsztat w wielkopolsce (może być poznań) albo wrocławiu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości