Kłopot z odpaleniem ciepłego silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jurek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lip 15, 2009 20:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Kłopot z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: Jurek12 » śr lip 15, 2009 20:45

Zimny pali za 1 razem ,a ciepły za 2 lub 3



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » śr lip 15, 2009 21:23

a rozrusznik kręci dobrze na ciepłym?


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr lip 15, 2009 21:36

Albo kąt wtrysku do regulacji ,albo kończy się pompa wtryskowa ....


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr lip 15, 2009 22:59

kompresja u mnie było przyczyna. moze też kąt wtrysku...
jak zimny podgrzewa swiece i pali lepiej ale bez grzania swiec ciezko odpalic mu na złym kacie. nie rzuca kompresji mocno z odmy?? nie kopci olejem?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » czw lip 16, 2009 09:25

jw-stawiam na pompę sprawdź jakie ciśnienie daje na ciepłym motorze


seks, drugs, rock'n'roll!

Jurek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lip 15, 2009 20:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jurek12 » czw lip 16, 2009 13:49

olejem nie kopci, a jak sprawdzić tą odmę?
Mam wrażenie jakby się coś tam działo.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw lip 16, 2009 20:28

dziać sie tam zawsze bedzie....
jak zdejmiesz wąż odmy to sprawdz na wolnych jak mocno daje tamtedy kompresja
jesli widac taka biała poswiate jakby dym olejowy to ucieka kompresja do miski z cylindrów.
Nie zebym straszył ale sam to przerabiałem a pierscionki były straszne
jesli niem jestes pewien to tylko zostaje pomierzenie cisnienia na cylindrach


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości