Niepokojące szarpanie na III,IV biegu 1500-1900 obr. silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marpi_mp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 11:38
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Niepokojące szarpanie na III,IV biegu 1500-1900 obr. silnika

Post autor: marpi_mp » ndz lip 12, 2009 11:56

Witam , jestem posiadaczem Golfa III z silnikiem 1.9 TDI (wg. papierów 90 km, a wg poprzedniego właściciela 110 km) z grudnia 95' w wersji GT.Jest to ogollnie dobra wersja , bo w wyposażeniu ma ABS, klime, el. szyby, lusterka , 2 poduszki , c.z. itp. A moim problemem jest to ze zauwazylem jakis czas po kupnie, ze gdy silnik jest zimny to podczas jazdy na biegach III i IV przy obrotach silnika 1500-1900 są niepokojące szarpania całego auta.Szczerze mówiąc jest to bardzo denerwujace podczas jazdy po mieście.Jest to mój pierwszy diesel i nie znam charakterystyki tego silnika , no ale zdaje mi sie ze tego silnik nie powinien robić.Poza tym jak obroty silnika spadną poniżej 1500obr. to już wszystko jest OK .

Za wszelka pomoc i sugestie wielkie dzięki.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz lip 12, 2009 12:01

Wpisz w wyszukiwarke "czyszczenie nastawnika".


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

golf3tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 13:04
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: golf3tdi » ndz lip 12, 2009 12:04

ja radze sprawdzic wtryski, jakby jakies pytania to zostawiam swoj nr kom 505420991



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz lip 12, 2009 12:08

Odepnji wtyczke od predkosciomieza od skrzynji biegow i sie przejedz i bedzie wszytsko jasne jak nie bedzie szarpalo to nastawnik do czyszcenia. Ta wtyczka jest tak jakby pod serwem hamulcowym od strony silnika.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości