Axr pompowtryski do wymiany czy moze jakis ratunek?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Axr pompowtryski do wymiany czy moze jakis ratunek?
Witam
Ostatnio w golfie pojawił mi się taki problem na jałowym biegu chodzi jak traktor z korka oleju chlapie na wszystkie strony, bylem z nim na vagu wyszło że nie pali 4 cylinder prawdopodobnie pompowtryskiwacz padł osiągi ok nie dymi, jakieś rady jak to naprawic bo mi krzykną koleś 2400.
Ostatnio w golfie pojawił mi się taki problem na jałowym biegu chodzi jak traktor z korka oleju chlapie na wszystkie strony, bylem z nim na vagu wyszło że nie pali 4 cylinder prawdopodobnie pompowtryskiwacz padł osiągi ok nie dymi, jakieś rady jak to naprawic bo mi krzykną koleś 2400.
Ja mam to samo. Auto chodzi jak traktor. cały silnik drży, no masakra. Mi mechanik tez mówił że jeden pompowtrysk sie wiesza czy cos., no osiagi ma troche slabsze, ale ogolnie przyspiecho ma takie na 80 proc. dodatku temperatura mi dziwnie skacze, w ciagu paru minut mam 90 stopni a po chwili mam znowu 0 i na odwrót. Nie wiem co robic bo jestem za granica a zaplace tu dosyc sporo. A ja musze dojechac do Polski. A sie boje bo juz raz stanąłem na autostradzie. Mam strasznego pecha do samochodow.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
coś mi się wydaje też, jak mówi Neoarti, że to chyba nie pompowtryski. A status pompek VAG-iem był sprawdzany? - grupa wskazań 018 dla każdej pompki wartość wymagana 0 ( powinny być 4 zera, każda inna cyfra od zera przy danej pompce oznacza przeważnie awarię) oraz grupa wskazań 013 powinno być pomiędzy -2,8 do +2,8 mg/skok dla każdej pompki, najlepiej jak najbliżej zera, no i na koniec warto by zrobić logi statyczne i dynamiczne i dać do oceny w dział diagnostyka
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 21:41 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Status pompek nie był robiony tylko pod vaga podpięty dziwi mnie to że golfiak na zimno chodzi normalnie a później klekocze wrócę i się nim zajmę jak żona go nie zajedzie. Czy lejący egr może mieć jaki wpływ na to??
Ostatnio zmieniony czw lip 16, 2009 19:26 przez erty0203, łącznie zmieniany 2 razy.
Właśnie podepnij go pod Vaga i sprawdź korekcje pompek no i stan zaworu tak jak pisze kolega wszędzie powinny być zera jak na razie to mi na pompki nie wygląda ale grunt to dobra diagnoza a nie wywalanie kasy w błoto
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Wymieniłem na 4 i odczyty na na cylindrach w okolicach +-0.5 wiec ok szczęście ze udało mi się kupić jakąś mało dotartą używkę
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 12:52 przez erty0203, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości