Problematyczna nadsterowność golfika...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » pn lip 06, 2009 22:21

Co do opon, to fakt, że nie są nowe i może macie rację...
Co do hamulców, wiem, że ręczny blokuje chyba prawe koło a lewego nie... Na przeglądzie, któreś faktycznie mocniej brało jeśli chodzi o tył ale o niczym mi nie wspomnieli jakby to było jakieś podejrzane... A teraz tak po zastanowieniu to faktycznie z reguły ślizga się przy skręcie w lewo.. Jak wjechałem na rondo to nic, ale jak tylko zacząłem skręcać w lewo wraz z rondem nagle przód skręcił jak rondo a tył pojechał prosto... Jechałem sam jakby co, sytuacja nawet w zimie raczej rzadko się objawiała w przypadku jak jeździło ze mną jeszcze dwóch pasażerów albo i więcej...



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn lip 06, 2009 23:12

Sorki za tą geometrię,ale już nie pamiętam jak tam było w MKII...Sporo czasu spędzam przy pasku B4


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt lip 07, 2009 07:55

Na jakich oponach jeżdzisz, na przodzie i tyla sa takie same?



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt lip 07, 2009 17:24

anaba255 pisze:Na jakich oponach jeżdzisz, na przodzie i tyla sa takie same?
Jeśli chodzi o wielkość to tak, R13 175/ i tu nie pamiętam, standardowe do golfa...



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » śr lip 08, 2009 01:12

Chodziło mi o model.



arwam

Post autor: arwam » śr lip 08, 2009 11:13

Byku21 pisze:przepompowane opony/za duże ciśnienie
tu sięz Tobą nie zgodzę bo większe ciśnienie w oponie to większy nasik jednostkowy i aquaplaning wystąpi przy większej prędkości i jest to dowiedzione przez naukowców natomiast za niskie ciśnienie potrafi takie rzeczy powodować a jak nie werzysz to dopompuj sobie koła i zrób próbę chamowania z np: 100km/h i spróbuj ponownie na mniejszym ciśnieniem i wtedy powiedz jak było bo ja też kiedyś właśnienie tak samo myślałem że mniejsze icśnienie to większe pole przylegania opony do nawierzchni to powinna być lesza przyczepność ale okazuje się być inaczej.
ja u siebiue z przodu mam 2,5 bara a z tyłu 2,0bara przy ogumieniu 195/50 R15 i takie ciśnienie w moim przypadku sprawdza się najlepiej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości