termostat auto na kanale a nie wiem co zrobic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

termostat auto na kanale a nie wiem co zrobic

Post autor: pawel1985x » śr lip 01, 2009 18:03

wiutam kupilem termostat niby do golfa 4 tdi ale po wyciagnieciu starego okazalo sie ze jest wygladem inny tzn dluzszy i nei wiem co zrobic dla porownania zrobilem zdjecie czy ktos na tej podstawie moze powiedziec czy dobry termostat kupilem?dodam ze ten nowy to ten nizszy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lip 01, 2009 18:13

podaj numer tego nowego z opakowania.


Obrazek

pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Post autor: pawel1985x » śr lip 01, 2009 18:18

Sztomel pisze:podaj numer tego nowego z opakowania.[/quote


własnie nie ma numeru bo jest markerem zapisany jakies chyba w sklepie dane pisali ale moge zaraz napisac co na samym termostacie jest napisane

[ Dodano: 01 Lip 2009 18:22 ]
Sztomel pisze:podaj numer tego nowego z opakowania.



3141.87d



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lip 01, 2009 18:32

sprzedali Ci termostat do silników benzynowych 1.6 i 1.8T


Obrazek

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr lip 01, 2009 18:55

pawel1985x, po nr. VIN powinni go dobrać więc do sklepu i wymieniasz



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lip 01, 2009 18:56

zwróć ten co masz a szukaj kierując się oryginalnym numerem odpowiednim do Twego silnika z tego rocznika czyli 044 121 113
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 19:05 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lip 01, 2009 19:50

tylko widzę, ze kupiłes kolego termostat firmy Vernet (francuzki), a do VW dedykowane są Wahlery (niemieckie)

poniżej masz link do fotoporady, w której jest zdjęcie jednego i grugiego termostatu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... tu+1.4+abd

napisałem dlatego, abyś później nie miał problemów z niedogrzanym lub przegrzanym silnikiem - Vernety są do tego zdolne...


Obrazek
Obrazek

pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Post autor: pawel1985x » śr lip 01, 2009 21:12

prezesso pisze:tylko widzę, ze kupiłes kolego termostat firmy Vernet (francuzki), a do VW dedykowane są Wahlery (niemieckie)

poniżej masz link do fotoporady, w której jest zdjęcie jednego i grugiego termostatu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... tu+1.4+abd

napisałem dlatego, abyś później nie miał problemów z niedogrzanym lub przegrzanym silnikiem - Vernety są do tego zdolne...
Termostat jest firmy Wahler tylko niestety sprzedali mi do benzyniaka a nie do TDI ale już wymieniłem na odpowiedni więc temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lip 01, 2009 21:36

JA kupilem francuza no iidentyczny jak orginal.
Mowisz ze lipne są?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lip 01, 2009 21:50

No ja miałem 2 lata francuza Verneta, to cały czas miałem na budziku temp. ok. 75-80 stopni, pewnego dnia postanowu\iłem wymienić na nowy - też verneta - okazał się jeszcze gorszy od tego starego co miałem - silnik trzymał ledwo 70 stopni, aż wreszcie zakupiłem Wahlera - temp. 85-90 stopni - i tak powinno być.
Francuski Vernet może działać dobrze np. z silnikami opla/renault itp... ale z VW się nie sprawdza.


Obrazek
Obrazek

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lip 01, 2009 21:52

noale co ma do marki otwiera i zamyka w zaleznosci od temp.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cosmoo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
Kontakt:

Post autor: cosmoo » śr lip 01, 2009 21:54

zygimar pisze:noale co ma do marki otwiera i zamyka w zaleznosci od temp.
z tego co wiem, termostat ma więcej niż jeden stopień otwierania w zależności od temp.

ale tak jak piszesz, jeśli otwiera się całkowicie zbyt wcześnie, to silnik może być nie dogrzany



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lip 01, 2009 21:56

to już chyba zależy od producenta oraz użytego materiału... wiem tylko, ze vernety nie grają z silnikami vw. Nowy vernet kosztuje ok. 20-25 zeta, a wahler ok. 40, także różnica niewielka..


Obrazek
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw lip 02, 2009 09:13

sprzedali Ci termostat do silników benzynowych 1.6 i 1.8T

i jeszcze taki sam jest stosowany w Dieslach D i TD oraz starszych TDI


zanieś ten termostat do sklepu i go oddaj a pokaż im stary jaki powinien być.
pomyłka czasem może siękażdemu zdarzyć



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości