Padł prawie że na ament.... Prawie bo nieraz zapala...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Padł prawie że na ament.... Prawie bo nieraz zapala...
Więc tak dzisiaj moja mamuśka pojechała do sklepu... I już z niego nie wróciła... otrzymałem telefon że mam przyjechać bo golf nie chce zapalić... Pojechałem faktycznie... rozrusznik kręci paliwo jest a nie chce zapalić.... no to wyciągnąłem linkę podczepiłem ale coś mnie podkusiło żeby jeszcze raz go spróbować odpalić i faktycznie zapalił bez najmniejszego problemu.... zaparkowałem w domu... I co ciekawsze później odpalał aż coś mu znów odbiło i zero reakcji na kręcenie kluczykiem (no raczej kręcił ale zapalić nie chce) przyniosłem drugi kluczyk... zapalił bez problemu... ale po próbie przekręcenia po raz kolejny znów nie chciał zapalić a zapalał po zmianie kluczyka na zmianę a nie raz i to nie pomagało.... teraz padł akumulator... Ładuje dziada... Dodam że zdarzały się takie sytuacje że potrafił zgasnąć podczas jazdy na drodze ale po ponownym przekręceniu kluczykiem zapalał... Zdażało się to może z raz na miesiąc albo rzadziej... a teraz niestety takie jaja... Dodam że kiedyś przelutowywałem imobilaiser ale to i tak nic nie dało.... Co to może być???
P.S. W 94 roku one wogóle wychodziły z imobilaiserem??? Co prawda to wersja GL jest... Ma prawię wszystko na pokładzie oprócz skóry i podgrzewanych foteli.... Alarm i centralny posiada też fabryczny...
P.S. W 94 roku one wogóle wychodziły z imobilaiserem??? Co prawda to wersja GL jest... Ma prawię wszystko na pokładzie oprócz skóry i podgrzewanych foteli.... Alarm i centralny posiada też fabryczny...
GOLF III VARIANT 1.9TD GL 94r.
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/32922
OPEL VECTRA B 1.6 8V LPG 97r.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Vectra/92183
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/32922
OPEL VECTRA B 1.6 8V LPG 97r.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Vectra/92183
- Michał_1977
- _
- Posty: 14248
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
czasami wystarczy wykręcić ten zaworek i go porządnie wyczyścić, wypłukać
a co do stacyjki jak nie będzie chciał odpalić patrz czy się palą kontrolki, jeśli nie to kostka w stacyjce
a co do stacyjki jak nie będzie chciał odpalić patrz czy się palą kontrolki, jeśli nie to kostka w stacyjce
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 20:13 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.
A jednak immobilaiser znów się rozlutował... całą płytkę elektryk mi przelutował i na razie jest dobrze jeżeli by to się dalej uaktywniło po jakimś czasie to będę stawiał na ten zawór... kontrolki się za każdym razem zapalają
GOLF III VARIANT 1.9TD GL 94r.
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/32922
OPEL VECTRA B 1.6 8V LPG 97r.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Vectra/92183
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/32922
OPEL VECTRA B 1.6 8V LPG 97r.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Vectra/92183
Jestem świerzo po takim problemie, u mnie immobilaisera nie ma wiec od poczatku stawiałem na zawór lub kabelek od zawodu i rzeczywiście był spiepszony ten elektrozaworek, tak jak wyzej kolega pisał jeśli przyłożysz + do gwintu na zaworze to usłyszy się cyknięcie, dodakowo jeśli zaworek lezy nam na "stole" można miernikiem sprawdzić jego opór, jeśli dotkniemy wewnętrzą i zewnętrzą jego częsc to to miernik powinien piszczeć - będzie zwarcie, w innym wypadku zaworek jest K.O.
Przy okazji zapytam, do czego służy ten dolny zawór z przodu pompy - wiem że włącza się po 2200obr (chyba) ale dlaczego?
I inne pytanie - czy w ekstremalnym przypadku da się odpalić auto bez tego elektrozaworku? Powiedzmy, że jesteśmy w trasie i najbliższa cywilizacja za jakieś 50km...
Przy okazji zapytam, do czego służy ten dolny zawór z przodu pompy - wiem że włącza się po 2200obr (chyba) ale dlaczego?
I inne pytanie - czy w ekstremalnym przypadku da się odpalić auto bez tego elektrozaworku? Powiedzmy, że jesteśmy w trasie i najbliższa cywilizacja za jakieś 50km...
Masz mało problemów? – kup sobie następne auto… ;)
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
jeżeli mówisz o elektrozaworze od tłoczka przestawienia kąta wtrysku do wew. pompy.lowi85 pisze:Przy okazji zapytam, do czego służy ten dolny zawór z przodu pompy - wiem że włącza się po 2200obr (chyba) ale dlaczego?
to służy on do przestawienia kąta wtrysku, u mnie załącza się przy 2k7 rpm, i można go całkowicie wywalić, u siebie zaśleiłem tą rurke.
na vw diesel piszą że do modzonego sinika dobrze jest go podłączyć na stałe +12v, czyli kąt wtrysku będzie pryśpieszony w zakresie do 2k7 rpm,
a z drugiej strony zbyt wczesny kąt wtrysku powoduje większego laga turbiny, może właśnie celem tego zaworu jest mniejszy lag, lub też bardziej miękka praca silnika!?
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 09:23 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 3 razy.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
lowi85 pisze:I inne pytanie - czy w ekstremalnym przypadku da się odpalić auto bez tego elektrozaworku? Powiedzmy, że jesteśmy w trasie i najbliższa cywilizacja za jakieś 50km...
wykręcamy elektrozawór, wyjmujemy rdzeń zworu i zakręcamy spowrotem ale już nie ma wtedy gaszenia kluczykiem tylko trzeba zdusić go na wyższym biegu
- Michał_1977
- _
- Posty: 14248
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
powietrze nie ma raczej tu nic do tego, bo jak sie zagrzeje to kręce kręce i nic, a jak ostygnie z 10 min, to odpala normalnie. facet coś jeszcze mówił o tej elektronice, co sie znajduje w tym elektrozaworze, że może sie przegrzewać i dlatego taki efekt, może tak być?
mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL
Panowie auto naprawione winny był ten czujnik immo w pompie, teraz mam elektrozawór na krótko i wszystko działa jak ta lala przeprasza, kolegeLuke16, że mu sie wpierdzieliłem w post.
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 23:20 przez Mateoss18, łącznie zmieniany 1 raz.
mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości