Wymiana turbiny POMOCY!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » sob cze 27, 2009 23:32

ogólnie turbine wymieniłem bo rzygała olejem i zrzerało mi 2 litry oleju na 1000km
a do tego drżal pedał gazu przy tej prędkości obrotowej przy ktroej zwykle załacza się turbina a po około 2300rpm drgania ustawały ale dzieje się to nadal na kazdym biegu ,myślalem ze wymiana turbiny pomoże ,ale jednak nie;/ nie wiem już co to może być ,spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem??



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz cze 28, 2009 08:30

a amortyzatorek gazowy przy pompie?? działa??


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 28, 2009 08:39

mikoz pisze:ogólnie turbine wymieniłem bo rzygała olejem i zrzerało mi 2 litry oleju na 1000km
To wcale nie musiała rzygać turbina,tylko odmą rzucało olej do dolotu,przez to ona była uświniona w oleju i faktycznie mogło mylić.Wina-uszkodzone pierścienie tłokowe.
I jeszcze jedno,miała luzy na wałku?
Natomiast jeśli chodzi o te wibracje,to musisz się dokładnie przyjrzeć przegubom wewnętrznym,poduszkom pod motorownią i skrzynką,no i czy w samej skrzynce nie ma luzów na dyfrze.
Jeżeli wibracje pochodzą od nierównej pracy silnika,to musisz coś więcej od siebie dorzucić,bo niestety nie posiadam szklanej kuli :? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 08:45 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » ndz cze 28, 2009 11:25

uszkodzone pierscienie tłokowe?? mała kompresja? czyli ciężko by palił a on pali lepiej niż benzyna ,więc wątpie czy to pierscienie turbina miała luz na wirniku dosyc spory i w dodatku na kazdym wężu sączyło się olejem ,zastanawia mnie ten amortyzatorek gazowy przy pompie ale czy on wywoływał by takie drgania ?? przegłuby i poduchy odpadają bo drgania występują nawet na postoju przy przygazówce poza tym poducha nie ma wpływu na to bo prędzej przeniosła by rezonans na całą budę a nie na pompę i pedał gazu



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 14:22

mikoz pisze:No dobra chlopaki problem z głowy ? a pupa turbina wymieniona i co ?? i pedal gazdu dalej drzy jestem pewien zze te wibracje są od pompy wtryskowej .pomozcie bo juz nie wiem co ropbic.

sprawdź czy śruba pod krućcami przewodów wtryskowych od pompy wtryskowej jest dokręcona bo to ona coś takiego powoduje


ewentualnie nie dokręcony wspornik pompy wtryskowej



mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » ndz cze 28, 2009 14:31

KURCZE KTÓRA ŚRUBA??? MOŻESZ JAKIEŚ FOTO ZAŁĄCZYĆ??



lewy2435
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 18, 2009 22:22
Lokalizacja: Piotrków tr
Kontakt:

Post autor: lewy2435 » ndz cze 28, 2009 14:48

nie trzeba odkrecac kolektora.niestety ostatnio padla mi suszarka i tez mnie to czekalo.odkrecasz dwie śruby od gory to jest 12 torksowa i trzecia od dołu no i oczywiście reszte osprzetu..



mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » ndz cze 28, 2009 14:51

DZIEKI ALE JA TURBO JUZ WYMIENIŁEM DEBATA OCZY SIĘ NA INNY TEMAT :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 28, 2009 14:57

Pompa przykręcona jest 4ema śrubami,3 są z przodu(przy kole),a jedna z tyłu pod pompą (pod głowiczką pompy).Tą z tyłu właśnie musisz sprawdzić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » ndz cze 28, 2009 15:31

TA NA KTÓREJ USTAWIA SIĘ KĄT??



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 16:34

mikoz pisze:TA NA KTÓREJ USTAWIA SIĘ KĄT??
luzuje się wszystkie cztery i przekręca pompę wtryskową w mocowaniach po czym ją dokręcasz



mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » ndz cze 28, 2009 16:40

to mam je poluzować czy dokręcić??
bo dokręciłem wszystkie 4 i dalej to samo;/



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 16:54

jeśli chcesz kąt wtrysku zmienić to logiczne jest że najpierw trzeba je poluzować.
mikoz pisze:TA NA KTÓREJ USTAWIA SIĘ KĄT??
a jeśli pedał gazu Ci wibruje to sprawdzić dokręcenie wszystkich śrub
ewentualnie zobacz czy lina od gazu nie jest zachaczona o coś o co nie powinna być



mikoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:27
Lokalizacja: FAlubaz

Post autor: mikoz » ndz cze 28, 2009 16:59

te wibracje są jednakowe na kazdym biegu w przedziale obrotów 1900/2200 wydobywaja sie o pompy bo na jałowym na postoju sprawdzałem ciągne ciegnem od gazu pracuje normalnie ,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości