ciężkie odpalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adamplut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 13, 2008 22:54
Lokalizacja: Gryfice

ciężkie odpalanie

Post autor: adamplut » sob cze 27, 2009 21:12

Witam forumowiczów, zmieniłem autko na reno scenica ( poprzednio golf 4) i mam z nim problem. Zawsze rano ciężko mi odpala , aku nówka, ładowanie w normie,rozrusznik dobry, świece grzeją. czy może być to już słaba komprecha , czy źle wyregulowana pompa, niewiem juz co robić . prosze panowie doradźcie, bo rece opadają.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz cze 28, 2009 00:28

Musisz podpiac czujnikk zegarowy i sprawdzic wyprzedzenie wtrysku. Z rana jesli to jest ten problem powinien puscic bialy dym.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 28, 2009 08:04

scols11 pisze:Musisz podpiac czujnikk zegarowy i sprawdzic wyprzedzenie wtrysku
a nie latwiej i szybciej bedzie Vaga zapiac? takie rzeczy to tylko w mechanicznie sterowanych pompach kolego


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz cze 28, 2009 09:19

Adamm pisze:
scols11 pisze:Musisz podpiac czujnikk zegarowy i sprawdzic wyprzedzenie wtrysku
a nie latwiej i szybciej bedzie Vaga zapiac? takie rzeczy to tylko w mechanicznie sterowanych pompach kolego
Nie wiedzialem ze do renulat scenic bedzie VAG sie komunikowal.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 28, 2009 09:25

scols11, sory moj blad :P zasugerowalem sie profilem kolegi a nie tym co napisal :) - w koncu to forum VW :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz cze 28, 2009 09:39

można podpiąć np. tester CAN CLIP i odczyt kąta wyprzedzenia tłoczenia będzie możliwy


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz cze 28, 2009 12:14

jakoś nie zauważyłem co za silnik? W zależności od rodzaju powody problemu różne.



adamplut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 13, 2008 22:54
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: adamplut » ndz cze 28, 2009 13:10

niedopisałem , silnik 1,9 dti , mam nadzieję ,że komprecha jest dobra jutro sprawdzę. a tak wogóle to chyba niemiecka technologia lepsza od francuskiej. Zauważyłem, że niektóre francuzkie rozwiązania są przekombinowane



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 221 gości