Wymiana turbiny POMOCY!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ogólnie turbine wymieniłem bo rzygała olejem i zrzerało mi 2 litry oleju na 1000km
a do tego drżal pedał gazu przy tej prędkości obrotowej przy ktroej zwykle załacza się turbina a po około 2300rpm drgania ustawały ale dzieje się to nadal na kazdym biegu ,myślalem ze wymiana turbiny pomoże ,ale jednak nie;/ nie wiem już co to może być ,spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem??
a do tego drżal pedał gazu przy tej prędkości obrotowej przy ktroej zwykle załacza się turbina a po około 2300rpm drgania ustawały ale dzieje się to nadal na kazdym biegu ,myślalem ze wymiana turbiny pomoże ,ale jednak nie;/ nie wiem już co to może być ,spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To wcale nie musiała rzygać turbina,tylko odmą rzucało olej do dolotu,przez to ona była uświniona w oleju i faktycznie mogło mylić.Wina-uszkodzone pierścienie tłokowe.mikoz pisze:ogólnie turbine wymieniłem bo rzygała olejem i zrzerało mi 2 litry oleju na 1000km
I jeszcze jedno,miała luzy na wałku?
Natomiast jeśli chodzi o te wibracje,to musisz się dokładnie przyjrzeć przegubom wewnętrznym,poduszkom pod motorownią i skrzynką,no i czy w samej skrzynce nie ma luzów na dyfrze.
Jeżeli wibracje pochodzą od nierównej pracy silnika,to musisz coś więcej od siebie dorzucić,bo niestety nie posiadam szklanej kuli
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 08:45 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
uszkodzone pierscienie tłokowe?? mała kompresja? czyli ciężko by palił a on pali lepiej niż benzyna ,więc wątpie czy to pierscienie turbina miała luz na wirniku dosyc spory i w dodatku na kazdym wężu sączyło się olejem ,zastanawia mnie ten amortyzatorek gazowy przy pompie ale czy on wywoływał by takie drgania ?? przegłuby i poduchy odpadają bo drgania występują nawet na postoju przy przygazówce poza tym poducha nie ma wpływu na to bo prędzej przeniosła by rezonans na całą budę a nie na pompę i pedał gazu
mikoz pisze:No dobra chlopaki problem z głowy ? a pupa turbina wymieniona i co ?? i pedal gazdu dalej drzy jestem pewien zze te wibracje są od pompy wtryskowej .pomozcie bo juz nie wiem co ropbic.
sprawdź czy śruba pod krućcami przewodów wtryskowych od pompy wtryskowej jest dokręcona bo to ona coś takiego powoduje
ewentualnie nie dokręcony wspornik pompy wtryskowej
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości