tepetatyra silnka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mitra45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:53
Lokalizacja: Krosno

tepetatyra silnka

Post autor: mitra45 » sob cze 27, 2009 13:57

witam jaka temperatura silnika powinien być widoczna vagu po odpięciu wtyczki z czujnika temperatury bo u mnie pokazuje 40 stopni C



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob cze 27, 2009 14:02

powinna być identyczna lub bardzo zbliżona do temperatury paliwa - sprawdź wartość temp. paliwa w 01 Engine, grupa 007, pierwsze pole od lewej.


Obrazek

mitra45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:53
Lokalizacja: Krosno

Post autor: mitra45 » sob cze 27, 2009 14:15

problem mam tego typu ze ciężko palił mi na ciepłym silniku i zrobiłem przełącznik na przewodzie tem. i kilka dni było wszystko w porządku a od wczoraj po naciśnięciu przełącznika znowu musiałem go kręcić, gdy odpiłem wtyczkę z czujnika tez ciężko pali a, a dawniej gdy odpiłem wtyczkę to palił od szczała

[ Dodano: 27 Cze 2009 14:19 ]
tem. paliwa i silnika są takie same teraz mają po 51.1stopnia C na odpiętej wtyczce z czujnika tem.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 27, 2009 14:20

mitra45, zamist kombinować 3a było poszukać na forum o ciężkim paleniu silników TDi gdy silnik jest ciepły.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob cze 27, 2009 14:24

mitra45 pisze:tem. paliwa i silnika są takie same teraz mają po 51.1stopnia C na odpiętej wtyczce z czujnika tem.
to normalny objaw gdyż przy braku sygnału z czujnika G62 ECU przyjmuje domyślnie wartość temperatury paliwa;
To_mas pisze:zamist kombinować 3a było poszukać na forum o ciężkim paleniu silników TDi gdy silnik jest ciepły


ależ to żadne kombinowanie - kolega poszedł po taniości i zamiast zapłacić 400 stówy zrobił sobie przełącznik za parę złoty.


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 27, 2009 14:57

Sztomel pisze:kolega poszedł po taniości i zamiast zapłacić 400 stówy zrobił sobie przełącznik za parę złoty.
nie kombinowanie tyko oszczędzanie. jednak rozwiązanie dobre jako tmp. ale na dłuższą metę poszedłbym by mi to zrobili jak 3a



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 141 gości