Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
mateusziv
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 1
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 17:56
- Lokalizacja: Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: mateusziv » wt maja 15, 2007 18:31
Witam mam na imię Zbyszek.
Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min.
Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?
pozdrowionka
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt maja 15, 2007 18:43
mateusziv pisze:Witam mam na imię Zbyszek.
Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min.
Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?
pozdrowionka
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
najlepiej podłączyć się pod VAG-com , może to być przepływka , kierownice turbo , n75 itp , jeżeli na większych obr zamula.....
-
pioottr
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 147
- Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
- Lokalizacja: Podkarpackie
Post
autor: pioottr » wt maja 15, 2007 18:47
AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią, miałem niedawno ten sam problem i to był przepływomierz, zbadaj vagiem. Możesz tez przeczyścić n75.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt maja 15, 2007 18:51
pioottr pisze:AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią,
Myślałem , że MKIV to ma
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
, ale dzięki za info
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
Wujek Sibula
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 63
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
- Lokalizacja: Kartuzy
-
Kontakt:
Post
autor: Wujek Sibula » wt maja 15, 2007 22:56
może też być nieszczelny dolot, ja tak miałem
-
AndrzejOsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Post
autor: AndrzejOsz » śr maja 16, 2007 07:44
Witam
ja miałem "mam" podobną sytuacje. Auto od wczoraj u mechanika, pół dnia nie mogl wykręcic turbo bo sruby sie pozapiekały a potem czyms tam turbinę smarował zeby ją odkręcic. Okazało się ze zapieczone zaj.....ście kierownice. Zobaczymy jaki efekt bedzie po wyczyszczeniu turbo. Mam nadzieje ze pomoże to czyszczenie i nie wyjdzie po drodze jakis zawór jeszcze. Turbo podobno w niezlej kondycji wg mechanika.
-
mcmichal20
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:33
- Lokalizacja: Kwidzyn
-
Kontakt:
Post
autor: mcmichal20 » czw maja 17, 2007 15:28
Również mam AGR, jesli masz auto zamulone od poczatku do końca to sprawdz na początek: przeplywomierz, zawór N75 i jego przewody, a potem także turbine
[ Dodano: 17 Maj 2007 15:32 ]
A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
Bora-Bora
-
Adamm
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw maja 17, 2007 15:43
mcmichal20 pisze:A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
_________
tylko jak widac kolega ma ASV a tam juz sa kierownice
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
dawid dr
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:05
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: dawid dr » pt cze 26, 2009 07:19
mam Golfa 4 1,9TDI 130KM wczoraj jechałem wieczorem i bez problemu miał kopa a dziś rano jechałem i nie chciał sie wkrecać na obroty i zero mocy tak jakbym jechał maluchem może coś doradzicie
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 07:27
dawid dr pisze:mam Golfa 4 1,9TDI 130KM wczoraj jechałem wieczorem i bez problemu miał kopa a dziś rano jechałem i nie chciał sie wkrecać na obroty i zero mocy tak jakbym jechał maluchem może coś doradzicie
kopci ? miga kontrolka od świec cały czas ? podaj więcej szczegółów
-
pawel99
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 162
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
- Lokalizacja: lbn
Post
autor: pawel99 » pt cze 26, 2009 07:49
Kolego też mam AGR i przerabiałem podobny problem z mocą. Stawiam na N 75 albo przewód sparciały idący do turbiny. Wstawienie nowego N rozwiązało sprawę.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 07:49 przez
pawel99, łącznie zmieniany 1 raz.
-
dawid dr
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:05
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: dawid dr » pt cze 26, 2009 17:57
podpiąłem pod kompa i padł przepływomierz ale mam inny problem teraz jak jest na biegu jałowym to słychać takie stukanie a jak wcisnę sprzęgło to jest cisza
-
hijacker4
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 324
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
- Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie
Post
autor: hijacker4 » sob cze 27, 2009 19:35
kolego chyba dwumas albo łożysko powoli siada...
-
dawid dr
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:05
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: dawid dr » ndz cze 28, 2009 00:55
Oby bo mechanik mi powiedział ze moze kosztować od 1000zł do 2000zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości