problem z mocą w tdi AGR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mateusziv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 15, 2007 17:56
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

problem z mocą w tdi AGR

Post autor: mateusziv » wt maja 15, 2007 18:31

Witam mam na imię Zbyszek. :kufel: :kufel:

Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min. ](*,) ](*,)

Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?


pozdrowionka :kufel: :kufel:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt maja 15, 2007 18:43

mateusziv pisze:Witam mam na imię Zbyszek. :kufel: :kufel:

Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min. ](*,) ](*,)

Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?


pozdrowionka :kufel: :kufel:
najlepiej podłączyć się pod VAG-com , może to być przepływka , kierownice turbo , n75 itp , jeżeli na większych obr zamula.....



Awatar użytkownika
pioottr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: pioottr » wt maja 15, 2007 18:47

AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią, miałem niedawno ten sam problem i to był przepływomierz, zbadaj vagiem. Możesz tez przeczyścić n75. :pub: :pub:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt maja 15, 2007 18:51

pioottr pisze:AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią,
Myślałem , że MKIV to ma :P , ale dzięki za info :pub:



Awatar użytkownika
Wujek Sibula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: Wujek Sibula » wt maja 15, 2007 22:56

może też być nieszczelny dolot, ja tak miałem



AndrzejOsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: AndrzejOsz » śr maja 16, 2007 07:44

Witam
ja miałem "mam" podobną sytuacje. Auto od wczoraj u mechanika, pół dnia nie mogl wykręcic turbo bo sruby sie pozapiekały a potem czyms tam turbinę smarował zeby ją odkręcic. Okazało się ze zapieczone zaj.....ście kierownice. Zobaczymy jaki efekt bedzie po wyczyszczeniu turbo. Mam nadzieje ze pomoże to czyszczenie i nie wyjdzie po drodze jakis zawór jeszcze. Turbo podobno w niezlej kondycji wg mechanika.



mcmichal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:33
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

problem z mocą w tdi AGR

Post autor: mcmichal20 » czw maja 17, 2007 15:28

Również mam AGR, jesli masz auto zamulone od poczatku do końca to sprawdz na początek: przeplywomierz, zawór N75 i jego przewody, a potem także turbine

[ Dodano: 17 Maj 2007 15:32 ]
A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri


Bora-Bora

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 17, 2007 15:43

mcmichal20 pisze:A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
_________


tylko jak widac kolega ma ASV a tam juz sa kierownice


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

dawid dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:05
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dawid dr » pt cze 26, 2009 07:19

mam Golfa 4 1,9TDI 130KM wczoraj jechałem wieczorem i bez problemu miał kopa a dziś rano jechałem i nie chciał sie wkrecać na obroty i zero mocy tak jakbym jechał maluchem może coś doradzicie



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 07:27

dawid dr pisze:mam Golfa 4 1,9TDI 130KM wczoraj jechałem wieczorem i bez problemu miał kopa a dziś rano jechałem i nie chciał sie wkrecać na obroty i zero mocy tak jakbym jechał maluchem może coś doradzicie
kopci ? miga kontrolka od świec cały czas ? podaj więcej szczegółów



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » pt cze 26, 2009 07:49

Kolego też mam AGR i przerabiałem podobny problem z mocą. Stawiam na N 75 albo przewód sparciały idący do turbiny. Wstawienie nowego N rozwiązało sprawę.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 07:49 przez pawel99, łącznie zmieniany 1 raz.



dawid dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:05
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dawid dr » pt cze 26, 2009 17:57

podpiąłem pod kompa i padł przepływomierz ale mam inny problem teraz jak jest na biegu jałowym to słychać takie stukanie a jak wcisnę sprzęgło to jest cisza



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » sob cze 27, 2009 19:35

kolego chyba dwumas albo łożysko powoli siada...



dawid dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 21:05
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dawid dr » ndz cze 28, 2009 00:55

Oby bo mechanik mi powiedział ze moze kosztować od 1000zł do 2000zł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości