problem z mocą w tdi AGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z mocą w tdi AGR
Witam mam na imię Zbyszek.
Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min.
Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?
pozdrowionka
Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min.
Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?
pozdrowionka
najlepiej podłączyć się pod VAG-com , może to być przepływka , kierownice turbo , n75 itp , jeżeli na większych obr zamula.....mateusziv pisze:Witam mam na imię Zbyszek.
Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min.
Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?
pozdrowionka
- Wujek Sibula
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Witam
ja miałem "mam" podobną sytuacje. Auto od wczoraj u mechanika, pół dnia nie mogl wykręcic turbo bo sruby sie pozapiekały a potem czyms tam turbinę smarował zeby ją odkręcic. Okazało się ze zapieczone zaj.....ście kierownice. Zobaczymy jaki efekt bedzie po wyczyszczeniu turbo. Mam nadzieje ze pomoże to czyszczenie i nie wyjdzie po drodze jakis zawór jeszcze. Turbo podobno w niezlej kondycji wg mechanika.
ja miałem "mam" podobną sytuacje. Auto od wczoraj u mechanika, pół dnia nie mogl wykręcic turbo bo sruby sie pozapiekały a potem czyms tam turbinę smarował zeby ją odkręcic. Okazało się ze zapieczone zaj.....ście kierownice. Zobaczymy jaki efekt bedzie po wyczyszczeniu turbo. Mam nadzieje ze pomoże to czyszczenie i nie wyjdzie po drodze jakis zawór jeszcze. Turbo podobno w niezlej kondycji wg mechanika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:33
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
problem z mocą w tdi AGR
Również mam AGR, jesli masz auto zamulone od poczatku do końca to sprawdz na początek: przeplywomierz, zawór N75 i jego przewody, a potem także turbine
[ Dodano: 17 Maj 2007 15:32 ]
A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
[ Dodano: 17 Maj 2007 15:32 ]
A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
Bora-Bora
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mcmichal20 pisze:A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
_________
tylko jak widac kolega ma ASV a tam juz sa kierownice
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kolego też mam AGR i przerabiałem podobny problem z mocą. Stawiam na N 75 albo przewód sparciały idący do turbiny. Wstawienie nowego N rozwiązało sprawę.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 07:49 przez pawel99, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości