Co obejmuje regeneracja pompy wtryskowej?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co obejmuje regeneracja pompy wtryskowej?
Witam
Mam taki problem z pompą wtryskową mianowicie leje się ropa z okolic koła zębatego. Jest tam też luz który ściąga mi pasek rozrządu tzn nie chodzi całą powierzchnią na kole zębatym.
Ropa leje się z tamtych okolic po zgaszeniu silnika przez ok 10 (leniwie kapie). Czy jak dam pompę do pompiarza to regeneracja obejmuje takie usterki? I jaki jest kosz takiej regeneracji?
Mam taki problem z pompą wtryskową mianowicie leje się ropa z okolic koła zębatego. Jest tam też luz który ściąga mi pasek rozrządu tzn nie chodzi całą powierzchnią na kole zębatym.
Ropa leje się z tamtych okolic po zgaszeniu silnika przez ok 10 (leniwie kapie). Czy jak dam pompę do pompiarza to regeneracja obejmuje takie usterki? I jaki jest kosz takiej regeneracji?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14243
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Heh,przerabiałem to ostatnio.
Trzeba zrobić tulejowanie,czyli wywalić stare tulejki,wstawić nowe i rozwiercić do wymiaru wałka.
W moim przypadku sprawa się trochę skomplikowała,bo wałek był tak podchodzony,że kwalifikował się do wymiany.Luz wynosił ok.4-5mm.
Pompiarz powiedział-wymiana tulejek+rozwiercenie ich+używany wałek=250zeta
Dodam jeszcze,że podałem mu wszystko jak na tacy,bo pompa była rozebrana.
Trzeba zrobić tulejowanie,czyli wywalić stare tulejki,wstawić nowe i rozwiercić do wymiaru wałka.
W moim przypadku sprawa się trochę skomplikowała,bo wałek był tak podchodzony,że kwalifikował się do wymiany.Luz wynosił ok.4-5mm.
Pompiarz powiedział-wymiana tulejek+rozwiercenie ich+używany wałek=250zeta
Dodam jeszcze,że podałem mu wszystko jak na tacy,bo pompa była rozebrana.
To ładnie. U mnie pewnie będzie to samo. Hmm a może lepiej byłoby kupić używaną pompę
widziałem na allegro że kupiłby w tych pieniądzach nawet taniej by wyszło. Jak myślisz?
A oprócz tego że lało się tam to miałeś jakieś problemy z silnikiem bo u mnie nic się nie dzieje tylko wkurza mnie to lanie się ropy. Na kostkę nie wjadę bo od razu plama:)
widziałem na allegro że kupiłby w tych pieniądzach nawet taniej by wyszło. Jak myślisz?
A oprócz tego że lało się tam to miałeś jakieś problemy z silnikiem bo u mnie nic się nie dzieje tylko wkurza mnie to lanie się ropy. Na kostkę nie wjadę bo od razu plama:)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14243
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Na Allegro możesz kupić przysłowiowego "kota w worku"-ładna z zewnątrz,w środku szrot...
Ja to rozegrałem tak:pompiarzowi powiedziałem-nie,kupiłem w sklepie z częściami do wózków widłowych tulejki od jakiejś tam pompy wtryskowej i zawiozłem wszystko do tokarza.Tokarz zajechany wałek zebrał z 17mm na 16,75mm i tulejki rozwiercił też na 16,75mm.Śmiga
Jak nie chcesz zjechać reszty pompy,to lepiej nie jeździj tak,bo jak opiłki dojdą do głowiczki to bida.W mojej niestety padła
Ja to rozegrałem tak:pompiarzowi powiedziałem-nie,kupiłem w sklepie z częściami do wózków widłowych tulejki od jakiejś tam pompy wtryskowej i zawiozłem wszystko do tokarza.Tokarz zajechany wałek zebrał z 17mm na 16,75mm i tulejki rozwiercił też na 16,75mm.Śmiga
Jak nie chcesz zjechać reszty pompy,to lepiej nie jeździj tak,bo jak opiłki dojdą do głowiczki to bida.W mojej niestety padła
Jakikolwiek olej na pasku rozrządu,to potencjalny wyrok dla silnikakilert pisze:A oprócz tego że lało się tam to miałeś jakieś problemy z silnikiem bo u mnie nic się nie dzieje tylko wkurza mnie to lanie się ropy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14243
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14243
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Krakulec, wszystko zależy w jakim stanie jest pompa, jak dawałem swoją pompiarz powiedział tak;
-Rozłożenie, wyczyszczenie, złożenie, ustawienie na stole-150zł
-Wymiana uszczelniaczy+j.w.-zapłaciłem-260zł
-Niekture pompy sa tak zuzyte, że nie opłaci się robić, koszt do 2000zł, tylko poszukać innej,
Na Allegro rużnie mozna trafic, ja kupiłem jakiś czas temu pompe z paska td za 40zł z przesyłką, ma tylko do wyniany uszczelniacz dzwigni gazu, koszt 1zł, mam ja w zapasie
-Rozłożenie, wyczyszczenie, złożenie, ustawienie na stole-150zł
-Wymiana uszczelniaczy+j.w.-zapłaciłem-260zł
-Niekture pompy sa tak zuzyte, że nie opłaci się robić, koszt do 2000zł, tylko poszukać innej,
Na Allegro rużnie mozna trafic, ja kupiłem jakiś czas temu pompe z paska td za 40zł z przesyłką, ma tylko do wyniany uszczelniacz dzwigni gazu, koszt 1zł, mam ja w zapasie
bo została mi pompa do zrobienia . bo zrobilem cały silnik razem z turbo. A rano dalej rano zapalac niechce . Wtryski sprawdzilem i sa dobre swiece tez. Wogole po tym remoncie nic sie nie zmieniło dalej nie ma mocy i przy przyspieszaniu kopci. Nawet widze ze nie ma mocy tej turbiny nakrecic bo zachouje sie tak jakby wogole ona sie nie właczała nooo ledwo co tam sfiszczy. Juz nie mam pojecia co tu robic
Krakulec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości