Uszczelka pod zaworami :]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 22:41

Druidionin pisze:
arwam pisze:jeśli masz z przed 87' to masz spory potencjał zwłaszcza powyżej 5000rpm i można taki silnik po małych przeróbkach kręcić do 7000rpm
Pierwszo słyszę :chytry: A da radę po oznaczeniach dojść jaki rocznik silnika? Bo budę mam 86r ale co do silnika to nie dam sobie ręki urwać że oryginalny...
A co do kręcenia, jest jakiś temat na forum o tym? Zaciekawiłeś mnie :helm: :-P

co do kręcenia to są tematy podwieszone

a co do tego który rok silnika to masz odlaną datę produkcji pod pompą wodną; a czy jest z przed 87' czy po to poznasz po głowicy.
w starszych silnikach masz wklęśnięcie a w nowszych wypukłość między pierwszym a drugim wtryskiwaczem



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » czw cze 25, 2009 23:16

arwam pisze:w starszych silnikach masz wklęśnięcie a w nowszych wypukłość między pierwszym a drugim wtryskiwaczem
Licząc od której strony :-P



arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 23:47

Druidionin pisze:
arwam pisze:w starszych silnikach masz wklęśnięcie a w nowszych wypukłość między pierwszym a drugim wtryskiwaczem
Licząc od której strony :-P


od strony rozrządu



Awatar użytkownika
dudasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr mar 05, 2008 01:15
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

Post autor: dudasz » sob wrz 12, 2009 22:22

[/quote]Co 7,500km wymieniało się 19 lat temu :bajer:
Ja wymieniam co 10000km i nie narzekam na stan turbiny,powiedziałbym wręcz że ma się doskonale mimo 250000km przebiegu i mojej ciężkiej nogi :bigok:[/quote]

wiem ze nie ma co porównywać Tdi z 2007r do naszych golfików, ale... ja służbowo jeżdżę t5-tką co ma olej wymieniany co 30 000km, bo tak zaleca producent. mam juz 312 000 zrobione i w sumie z tego wszystkiego to zaczęło się odzywać zawieszenie. VW Rządzi!



arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 13, 2009 00:14

dudasz pisze:Ja wymieniam co 10000km i nie narzekam na stan turbiny,powiedziałbym wręcz że ma się doskonale mimo 250000km przebiegu i mojej ciężkiej nogi :bigok:
[/quote]

to nie TDI i w dodatku masz komorę w głowicy która skutecznie podgrzewa cały silnik.
nie jest też zrobiony z takich materiałów jak silniki TDI
pogadamy za dwa, trzy lata czy też powiesz że można wymieniać co 10k km.
250k km to nie jest przebieg dla diesla jak jest dbany.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » ndz wrz 13, 2009 02:57

arwam pisze:pogadamy za dwa, trzy lata czy też powiesz że można wymieniać co 10k km.
250k km to nie jest przebieg dla diesla jak jest dbany.


:bigok:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz wrz 13, 2009 10:51

arwam pisze:pogadamy za dwa, trzy lata czy też powiesz że można wymieniać co 10k km.
Nie no,będę wymieniał co 2 tysiące :bajer:



arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 13, 2009 12:40

bongo pisze:Nie no,będę wymieniał co 2 tysiące :bajer:
co 2tys nie ale przynajmniej tak jak fabryka nakazała choć ja u siebie zmieniam co 5000km



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz wrz 13, 2009 13:11

I ja dorzucę swoje do tematu .Co do wymiany oleju to sprawa jest prosta .wymieniamy co ok.10tys.km .lub nie rzadziej jak raz w roku .Nie ma co się spierać czy wymieniamy co 10 tys czy co 7,5 tys.Stan jakościowy oleju w dużym stopniu zależy od tego jak auto jest używane .Myślę że ktoś kto jeżdzi spokojnie z optymalną temp.silnika i z przewagą trasy może sobie spokojnie wymieniać dobry jakościowo olej co 10tys a nawet pużniej .Bez obaw że olej jest już w kiepskim stanie .Natomiast sytuacja ma się zupełnie inaczej kiedy auto jest używane na krótkich, kilku kilometrowych trasach jest często gaszone i odpalane ,szczególnie w okresie zimowym ,nie osiągając nawet w czasie jazdy swojej zalecanej temp.ok90 stopni.Wtedy właściwości użytkowe olej traci najszybciej i wymiana co 7 tys nie jest przesadą .Ja mam zasadę że jeżeli nie zrobię na oleju w ciągu roku 10tys to wymieniam olej przed zimą ,czyli raz w roku.Mój silnik ma 267tys przebiegu a jeżdzę na valvoline max life 10w40 no i oczywiście polecam ten olej wszystkim bo to naprawdę dobry olej.Trochę to wszystko nie na temat bo temat jest o uszczelce pod klawiaturę ale jak już zeszło na temat oleju ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz wrz 13, 2009 13:48

munior pisze:.Ja mam zasadę że jeżeli nie zrobię na oleju w ciągu roku 10tys to wymieniam olej przed zimą ,czyli raz w roku.
A ja w ciągu roku robię trzy wymiany :bigok:



arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 13, 2009 20:52

munior,

dorzuć jeszce do tego stopień wysilenia motoru to wtedy dopełnia to obrazu całości



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości