witam wszystkich mam maly problem z pompą wtryskowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
witam wszystkich mam maly problem z pompą wtryskowa
moj AZZ dzis stracil moc i niemam pojecia dlaczego z tego co zauwazylem przy wysokich obrotach z pompy zaczyna lekko pryskac ropa brakuje mi czegos takiego niewiem jak sie to nazywa (foto) wiec niemam jak isc kupic tego w sklepie jak wiecie to napiszcie z gory dzieki za pompoc A wogole to przez tą czesc moj Golfik moze niemiec mocy ??????????????????????
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ta część to odpowietrznik LDA .Cieknie bo wytarł się oring na rysiku od boost pina ,żeby wymienić trzeba rozebrać górę pompy.Mocy ci przez to raczej na pewno nie powinno ubyć, alę ropka będzie trochę ciekła.Zakup i założenie tego gumowego kapturka nic ci nie da...
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 19:13 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
no to czym jest spowodowany spadek mocy turbina sprawdzona wszystko z nia ok glowica tez napewno jest dobra
myslalem ze moze go przegrzalem jak stalem w korku ale temperatura do 100 nawet nie dochodzila
Problem tylko z ta pompa
jak jade i depne mu mocniej to zbiera sie jak żółw tak jakby paliwa nie dostawal jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem
myslalem ze moze go przegrzalem jak stalem w korku ale temperatura do 100 nawet nie dochodzila
Problem tylko z ta pompa
jak jade i depne mu mocniej to zbiera sie jak żółw tak jakby paliwa nie dostawal jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pio23krk, sprawdź ustawienia rozrządu,bo może ścięło klina na wale lub przeskoczył pasek o ząbek.Piszesz,że po zaciągnięciu przyspieszacza jest trochę lepiej,więc to się może zgadzać.Obym się mylił,ale nistety klin na wale w tych silnikach,to jest słaby punkt.Było o tym już wiele razy pisane na tym forum...pio23krk pisze:jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem
pina mam z 1.9td wiec chyba nie w tym problem
na zdjeciu jest pokazana czarna oslonka ja jej niemam wcielo ją pod nia mam otworek w ktorym jest blaszka z dziurka i przez nia pryska mi ropa wogole ciezko odpala nawet jak jest rozgrzany musze go dlugo krecic zeby odpalil pojechal bym z ta pompa do mechanika ale nieznam w krakowie zadnego co sie tym zajmuje wiec ogolnie lipa
na zdjeciu jest pokazana czarna oslonka ja jej niemam wcielo ją pod nia mam otworek w ktorym jest blaszka z dziurka i przez nia pryska mi ropa wogole ciezko odpala nawet jak jest rozgrzany musze go dlugo krecic zeby odpalil pojechal bym z ta pompa do mechanika ale nieznam w krakowie zadnego co sie tym zajmuje wiec ogolnie lipa
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:14 przez pio23krk, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
nie pomoze, trzeba sciągnąć góre pompy i wymienić oring, poczytaj tematy o uszczelnieniu LDA,pio23krk pisze:czy jak dokupie ta oslonke ze zdjecia to cos mi to pomoze a jak nie to co mam zrobic z tym wyciekiem
a ten wyciek to spory jest?
[ Dodano: 25 Cze 2009 22:28 ]
np. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2757522
[ Dodano: 25 Cze 2009 22:29 ]
a jeszcze jedno moc spadła równocześnie z pojawieniem się wycieku?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
wydaje mi sie ze nie jest spory ale ubytek mocy jest spory na 4 ledwie go do 100 kreci wydaje sie tak jakby turbo nie dzialalo ale sprawdzalem turbine i wszystko z nia ok zaraz 2 godziny temu jak nim jechalem jak sie nagrzal to nagle wszystko bylo ok zaraz jade na nastepna jazde kontrolna wiec zobacze wogole to na jalowym biegu mialem 900 obrotow a zawsze mam tak 980 1000
niewiem to sie tak nagle stalo jak w korku stalem zaczynam ruszac o on sie zbiera jakby niechcialandrew.zbyrko pisze:a jeszcze jedno moc spadła równocześnie z pojawieniem się wycieku?
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:32 przez pio23krk, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości