Dziwne piski z pod maski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikrus99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:45
Lokalizacja: WWE
Kontakt:

Dziwne piski z pod maski

Post autor: mikrus99 » czw cze 25, 2009 15:02

Witam.
Posiadam MK2 1,6 TD JR i juz wyjaśniam piski.

Sytuacja:
1. Rano jak odpalam piszczy wraz z drganiami silnika, a że te są duże, dopóki gary się nie ustabilizują - piczczy w odstępach, mniej więcej 3 razy na sekundę (tak jak silnik pracuje)
2. Piszczy jak nie jest rozgrzany i jadę, i zmieniam biegi... w momencie gdy puszczam sprzęgło i jest przejście w bieg, który został wrzucony - 1 pisk krótki.
3. Gdy gaszę samochód, prawie zawsze na ciepłym i zimnym - 1 pisk.
4. Gdy odpalam nawet na rozgrzanym, w momencie gdy rozrusznik puszcza i samochód odpala - 1 pisk.

Powiem tak... Pasek od alternatora zdejmowałem, od wspomagania też... dalej piszczy.
Pompa wody nowa...
Przypuszczam że powodują to ruchy silnika.

Gdy piszczy wg sytuacji nr 1, zdążyłem usłyszeć, że piski dochodzą zza silnika, czyli od turbiny, ale przecież ta na wolnych obrotach nie powinna wydawać dzięków.

Nie wiem do końca co to... może poduszka pod silnikiem? Fakt jak rano odpalam to ładnie mi maską telepie, i można przypuszczać że są do wymiany,

Czekam na jakąś pomoc, sugestię.
Dzięki z góry.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 15:03 przez mikrus99, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f86b177823d6344f.html][img]http://images36.fotosik.pl/97/3c778fa531a46f39.jpg[/img][/url]
[b][url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5214b580d56b76b.html]Logo_VW_full[/url][/b]

randowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob mar 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: randowal » wt cze 30, 2009 13:51

Witam.
Mam w swoim golfie ten sam silnik i do niedawna miałem ten sam problem z piszczeniem. U mnie pisk dochodził właśnie zza silnika, a źródłem były klamry przy przejściu kolektor/ rura wydechowa. Spróbuj psiknąć tam jakimś smarem w sprayu, najlepiej odpornym na temp. ja psiknąłem smarem do łańcuchów rowerowych i efekt nie był trwały... Powodzenia.

Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości