ciężko pali mk3 td GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

ciężko pali mk3 td GTD

Post autor: wojtek gtd » śr cze 24, 2009 07:14

Witam. mam mk3 gtd i ostatnio ciężko mi palił.... wczoraj wieczorem u mechanika wymieniłem świece i dziś rano okazało się że nic to nie dało :grrr: dalej trzeba kilka razy kręcić a jak już odpali to głośno klekotnie kilka razy i zrobi dużo dymu za sobą... co to może być??? dodam że przy okazji delikatnie zwiększyłem dawke paliwa. :okej:


wojtek GTD

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr cze 24, 2009 08:02

sprawdzales czy dochodzi napiecie do swiec?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » śr cze 24, 2009 08:18

Kąt wtrysku ??? Wiem wiem, w AAZ pozostaje tylko czujnik zegarowy.

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » śr cze 24, 2009 10:34

brynol, napięci dochodzi do świec


wojtek GTD

jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » śr cze 24, 2009 10:39

sprawdź przekaźnik świec żarowych, czujnik temp wody(nie pamiętam z którego idzie sygnał) bezpiecznik od świec, i ew kable, jak kopci? czuć nieprzepaloną ropę?

jezeli jest prąd to może za krótko? spróbuj podmienić przekaźnik od kogoś
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 11:00 przez jaku89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 24, 2009 11:16

Jak dochodzi ci prąd do świeć ,przekażnik jest ok.Odkręć listwę łączącą świece (przynajmniej od tych dobrze dostępnych )i sprawdz świece pojedynczo jakąś lampką:jeden kabel do plusa aku drugi do świecy ,kiepskiej jakości świece potrafią paść po pierwszym grzaniu.Jak na ciepło pali normalnie i tylko pierwszy rozruch jest ciężki to typowy objaw niegrzejących świec ,a klekocze po odpaleniu bo niemoże przepalić napompowanej przez kilka kręceń ropki, dużo dymu z tego samego powodu...
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 11:17 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » śr cze 24, 2009 11:50

Może przestawiony rozrząd. Sprawdź czy koło na wale się nie giba. Ale jeżeli nowe świece i nie pali łatwo, to pozostaje przestawiony rozrząd.



Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » śr cze 24, 2009 13:37

munior, świece firmy bosch wię może przez noc nie padły...


wojtek GTD

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » śr cze 24, 2009 13:39

Większość świec Bosch z alle.... i innych szemranych źródeł to podróby :grin:

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr cze 24, 2009 14:12

kup najlepiej NGK albo BERU, komplet ok 140 zł.

sprawdz jak pisza pojedynczo kazda ze swiec. wykrec swiece i do koncowki przyloz plus z aku, a do gwintu minus.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » śr cze 24, 2009 15:23

brynol, zyggy, munior, więc świece mam nowe jak mówiłem boscha. dalem za nie ok 140 zł w sklepie AD STACHURA więc może nie podrobki??? _model_, a które to koło

[ Dodano: 24 Cze 2009 20:46 ]
no i co z tym zrobić??? :grrr:


wojtek GTD

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr cze 24, 2009 22:39

wkręć stare świece i zobacz czy będzie jaka kolwiek różnica, a jak masz możliwość to te Twoje nowe co kopiłeś załóż do innego auta i zobacz czy odpali normalnie.
no i jeszcze ten kąt wtrysku sprawdź jak pisali wcześniej


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » czw cze 25, 2009 06:43

Koledzy dałem mu rady!!!! w komorze silnika jest taki bezpiecznik od świec właśnie i on się przepalił... dałem cienki drucik zamiast niego a jak będe miał czas to kupie orginalny i zamontuje.... kurde i niecałe 200PLN nie moje... ale świece i tak zimy by nie wytrzymały... dzięki Wam za sugestie.. powiedzcie jeśli zwiększyłem dawke paliwa to moge podkręcić TURBO???? w jaki sposób??? Turbo K14. :helm:


wojtek GTD

jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » czw cze 25, 2009 08:20

"sprawdź przekaźnik świec żarowych, czujnik temp wody(nie pamiętam z którego idzie sygnał) bezpiecznik od świec, i ew kable, jak kopci? czuć nieprzepaloną ropę? "
;pp
co do turbiny zdejmujesz przewód powietrzny miedzy filtrem powietrza a turbina(połączony z odmą) i od strony nadkola na turbinie bedzie cos w ksztalcie gruszki?- zawor upustowy, (pod wlotem powietzra do turbiny) na samym srodku bedzie nakretka na kluczyk 10-to kontra, musisz ja poluzowac a potem imbusem czy torksem wkrecac wlasciwa śrubkę, moze opis niezbyt plastyczny, ale jak zobaczysz jak to wygląda to znajdziesz.
masz wskaznik doladowania? lepiej bez niego nie bawic sie przy turbinie zeby nie przedobrzyc;]


seks, drugs, rock'n'roll!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości