Alarm niesprwnosc sterowania silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Alarm niesprwnosc sterowania silnika

Post autor: west » wt cze 23, 2009 20:45

Witam
No i co tu zrobić?
Dziś wracając do domu w ulewnym deszczu i po gigantycznych kałużach zaczełą mi mrygać kontrolka świe żarowych. Silnik przestał reagować na dodawanie gazu.
Widać ze wszedł w jakiś stan awaryjnym. Obroty są na poziomie 1200/min

I gdzie z tym jechać ? Jestem z zachodnich okolic Wawy.
A czy z tym można wogóle jechac? Bo teraz sobie poradziłem tak że wrzucałem biegi az do czwórki i juz 50km/h miałem naliczniku :)

Pozdrawiam
West



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 23, 2009 21:00

rozbierz ECU i wysusz ... sprawdź też przewody w podszybiu
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 21:01 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 23, 2009 21:02

Najlepiej szukaj kogoś z komputerem,bo nic innego nie wymyślisz,chyba,że do rana mu może przejdzie...Zresetuj go...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 23, 2009 21:04

Byku21 pisze:Zresetuj go...
ciekawe jak :helm:



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 23, 2009 21:12

Nie jestem pewien czy jest jakiś bezpiecznik ecu,ale zazwyczaj zdejmuje się klemę i tak resetujesz kompa,najlepiej po podłączeniu klemy odpalić auto i pozwolić silnikowi chodzić na biegu jałowym aż do włączenia się wentylatora (nie dotykać nawet pedału gazu!) a dopiero następnie jechać autem.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: west » wt cze 23, 2009 21:13

damcio151 pisze:rozbierz ECU i wysusz ... sprawdź też przewody w podszybiu
Nic nie zrozumiałem :)

A z resetowac ..tzn ..odpiąć mu klemy od akumulatora ?



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 23, 2009 21:19

Więc sory za wprowadzenie w błąd
Prosił Cię,żebyś wyjął kompa z podszybia i rozkręcił,aby go wysuszyć.
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 21:25 przez Byku21, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 23, 2009 21:20

to nie benzyna ... w TDI możesz sobie i na rok odpiąć aku i nic to nie da



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 23, 2009 21:24

W sumie to masz rację,jedynie to vagiem cokolwiek można zrobić...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: west » wt cze 23, 2009 21:31

Byku21 pisze:W sumie to masz rację,jedynie to vagiem cokolwiek można zrobić...
to co ..tylko diagnoza alarmow z komputera ?
A macie jakies rysunek gdzie znajduje sie komputer "ECU" ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 23, 2009 21:32

echh ... przecież napisałem co masz zrobić, otwierasz maskę, zdejmujesz podszybie, wyciągasz ECU i suszysz ...



Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: west » wt cze 23, 2009 21:48

damcio151 pisze:echh ... przecież napisałem co masz zrobić, otwierasz maskę, zdejmujesz podszybie, wyciągasz ECU i suszysz ...
dla mnie to jak chłopu na miedzy trzeba wytlumaczyc :)

podszybie to tam gdzie filtr pyłkowy ?
jak wygląda ECU ?



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 23, 2009 21:48

A macie jakies rysunek gdzie znajduje sie komputer "ECU"
W podszybiu z prawej strony...

[ Dodano: 23 Cze 2009 21:49 ]
Tak...Prostokątny i wtyczka wpięta do niego będzie :bigok: :bigok:


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: west » wt cze 23, 2009 21:57

juz wiem jak wyglada :)

ide go poszukac i wyjąć :)

http://www.the-ecu-doctor.co.uk/VW%20Golf%20TDi.jpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości