[AFN] Jak to jest ze sprzegłami?? dwumasowe, jednomasowe...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak dobrze pamiętam to sprzęgło od g60 ok 330Nm a vr6 ponad 400Nm , sprzęgło dobiera się do momentu a nie mocy.... ale od vr6 jest troche głośniejsze na jałowym bo ma twardsze spręzyny no i droższe o 300 zł
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 17:44 przez vasil7, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 15:31
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
odswiezajac troche....musze sie upewnic, a ze jako prosty elektronik nie mam pojecia
do AFN 110KM i ani kobyłki wiecej, co wybrac
LUK
http://www.moto.allegro.pl/item58759258 ... do_a3.html
Sachs
http://www.moto.allegro.pl/item59336168 ... 1_110.html
zdecytowanie jest róznica w cenie, wynika ona z jakosci czy z firmy?
pozdrawiam i dziekuje za wszelkie porady.
do AFN 110KM i ani kobyłki wiecej, co wybrac
LUK
http://www.moto.allegro.pl/item58759258 ... do_a3.html
Sachs
http://www.moto.allegro.pl/item59336168 ... 1_110.html
zdecytowanie jest róznica w cenie, wynika ona z jakosci czy z firmy?
pozdrawiam i dziekuje za wszelkie porady.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 07:56 przez czerwony_spioch, łącznie zmieniany 1 raz.
ale masz kolo jednomasowe czy dwumasowe ??????
przypuszczam że dwumasowe.... przy wymianie sprzęgła przy kole dwumasowym ZALECANE jest także wymiena samego koła gdzie koło+sprzęgło= ok 1500 zł
ale można także samo sprzęgło wymienić:
sprzęgło LUK
sprzęgło SACHS
róznia się tylko firmą i cena
[ Dodano: 15 Kwi 2009 13:21 ]
właśnie wymienia sie moje koło i sprzęgło, byłem zobaczyc u mechanika jak mu idzie.... po wyciągnięciu starego okazało sie że dwumas jest od nowości czyli ma nakulane prwie 260tys hehe sprzęgło jest LUK ale ma bite numery katalogowe wiec czyżby też było od nowości !!!!????
według mechanika sprzęgło starczy jeszzce na trochę, koło dwumasowe jest całe, nie ma luzów i docisk też jest sprawny
więc dlaczego mi telepotało budą i zajebiście mocno drżał pedał sprzęgła???? wszystko wskazywało na sprzegło i dwumas.....
teraz sie zastanawiam czy dobrze zrobilem wymieniając na jednomasowe:/
przypuszczam że dwumasowe.... przy wymianie sprzęgła przy kole dwumasowym ZALECANE jest także wymiena samego koła gdzie koło+sprzęgło= ok 1500 zł
ale można także samo sprzęgło wymienić:
sprzęgło LUK
sprzęgło SACHS
róznia się tylko firmą i cena
[ Dodano: 15 Kwi 2009 13:21 ]
właśnie wymienia sie moje koło i sprzęgło, byłem zobaczyc u mechanika jak mu idzie.... po wyciągnięciu starego okazało sie że dwumas jest od nowości czyli ma nakulane prwie 260tys hehe sprzęgło jest LUK ale ma bite numery katalogowe wiec czyżby też było od nowości !!!!????
według mechanika sprzęgło starczy jeszzce na trochę, koło dwumasowe jest całe, nie ma luzów i docisk też jest sprawny
więc dlaczego mi telepotało budą i zajebiście mocno drżał pedał sprzęgła???? wszystko wskazywało na sprzegło i dwumas.....
teraz sie zastanawiam czy dobrze zrobilem wymieniając na jednomasowe:/
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 11:39 przez vasil7, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, mam zamiar zmienić w swoim ALH komplet sprzęgła na jednomas + reszta z g60. Znalazłem takie kółko o nr 037105273C, czy ono będzie pasowało do mojego silnika ? Jak możecie określić jego stan ? Bo tak od wewnątrz wydaje być się trochę zużyte, ale chciałbym posłuchać opinii fachowców. Bedę wdzięczny za odp.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
spokojnie mozesz zakladac tylko zobacz czy nie ma wyszczerbien na wiencu
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozwole sobie spytac. Mam tez taki zamach 037 105 273C i czy podejdzie bez problemu stary doscisk , tarcza i reszta?? z wersji oryginalnej z dwumasem. Musi byc koniecznie nowe sprzeglo polecane w postach wczesniejszych? Czemu sruby co sie przykreca zamach do walu musza byc inne a nie moga byc te od dwumasy??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Witam wszystkich.
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam także problem ze sprzęgłem.
Mam golfa MK3 AFN. Dzisiaj wybieram się do mechanika i tak sobie szukałem mniej więcej w jakich cenach znajdę sprzęgło z kołem dwumasowym i znalazłem coś takiego :
Zestaw sprzęgła
VALEO
826317
Zestaw sprzęgła
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: VAL826317
Cena brutto: 1590,87 zł
nazwa: Sprzęgło z kołem dwumasowym
opis : VALEO sprzęgło kpl.228mm (ze sztywnym kołem
zamachowym) VAG 1,9TDi 96-
producent: VALEO
W MAGAZYNIE: >9
Ograniczenia
Część nowa:
Średnica 1 [mm]: 228
wersja: DBR
Średnica 2 [mm]: 228,6
Ilość zębów: 28
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zamachowym
Profil piasty: 28x20,4x22,1
Kod silnika: AFN
Typ skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
typ skrzyni biegów: CYP
Części w komplecie
826363: 1 szt.
Możecie mi podradzić jak ta firma i czy będzie pasowało ono do mojego autka ?
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam także problem ze sprzęgłem.
Mam golfa MK3 AFN. Dzisiaj wybieram się do mechanika i tak sobie szukałem mniej więcej w jakich cenach znajdę sprzęgło z kołem dwumasowym i znalazłem coś takiego :
Zestaw sprzęgła
VALEO
826317
Zestaw sprzęgła
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: VAL826317
Cena brutto: 1590,87 zł
nazwa: Sprzęgło z kołem dwumasowym
opis : VALEO sprzęgło kpl.228mm (ze sztywnym kołem
zamachowym) VAG 1,9TDi 96-
producent: VALEO
W MAGAZYNIE: >9
Ograniczenia
Część nowa:
Średnica 1 [mm]: 228
wersja: DBR
Średnica 2 [mm]: 228,6
Ilość zębów: 28
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zamachowym
Profil piasty: 28x20,4x22,1
Kod silnika: AFN
Typ skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
typ skrzyni biegów: CYP
Części w komplecie
826363: 1 szt.
Możecie mi podradzić jak ta firma i czy będzie pasowało ono do mojego autka ?
Ale ja nie tworzę nowego tematu, tylko pytam tutaj gdzie jest już taki utworzony. Myślisz że nie czytałem tego tematu ? Poprostu jestem trochę zielony z dziedziny motoryzacji i po to się pytam aby mi ktoś rozjaśnił to tak na prostsze rozumowanie. Chyba ten dział na forum postał właśnie dla tego aby się pytać skoro się nie wie . Gdybym wiedział do czego wszystko służy i te wszystkie oznaczenia są to bym do działu technicznego nie wchodził z pytaniami.
Z góry przepraszam za to że zaśmiecam ten temat.
Z góry przepraszam za to że zaśmiecam ten temat.
Witam,
sorry że odgrzewam kotleta, ale potrzebuję szybkiej rady.
Mianowicie przeczytałem cały opis jak przerobić na jednomasę, zaopatrzyłem się w części o numerach z tego topicu i... mały zonk, bo opis dotyczy silnika AFN. Natomiast ja mam silnik ASV i boję się, że się pośpieszyłem.. .Czy to ma znaczenie? Czy te części podpasują?
I drugie pytanie - jeżeli części pasują to na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wymianie? Mój znajomy mechanik będzie robił cos takiego pierwszy raz i może podrzucę mu trochę cennych uwag...
Pozdrawiam.
sorry że odgrzewam kotleta, ale potrzebuję szybkiej rady.
Mianowicie przeczytałem cały opis jak przerobić na jednomasę, zaopatrzyłem się w części o numerach z tego topicu i... mały zonk, bo opis dotyczy silnika AFN. Natomiast ja mam silnik ASV i boję się, że się pośpieszyłem.. .Czy to ma znaczenie? Czy te części podpasują?
I drugie pytanie - jeżeli części pasują to na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wymianie? Mój znajomy mechanik będzie robił cos takiego pierwszy raz i może podrzucę mu trochę cennych uwag...
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 19:19 przez ryto, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości