Jakiś czas temu auto stało sie mułowate (silnik SB), sprawdziłem ustawinie pompy i sprawdziłem czy sie przez przypadek rozrząd nie przestwił- ale wszystko jest dobrze. Dziś podłaczyłem boost control i załamałem się bo detałem go równo a max co pokazał manometr to zaledwie 0,2Bara
Problem z turbo T2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adriano_Amigo
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
- Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Problem z turbo T2
Witam! Proszę o pomoc, bo nie wiem co jest nie tak, ale po kolei.
Jakiś czas temu auto stało sie mułowate (silnik SB), sprawdziłem ustawinie pompy i sprawdziłem czy sie przez przypadek rozrząd nie przestwił- ale wszystko jest dobrze. Dziś podłaczyłem boost control i załamałem się bo detałem go równo a max co pokazał manometr to zaledwie 0,2Bara
pomóżcie proszę bo nie wiem jak temu zaradzić 
Jakiś czas temu auto stało sie mułowate (silnik SB), sprawdziłem ustawinie pompy i sprawdziłem czy sie przez przypadek rozrząd nie przestwił- ale wszystko jest dobrze. Dziś podłaczyłem boost control i załamałem się bo detałem go równo a max co pokazał manometr to zaledwie 0,2Bara
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 18:13 przez Adriano_Amigo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adriano_Amigo
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
- Lokalizacja: Knurów/Gliwice
też nad tym myślę, ale roboty jest chyba dużo z rozruszaniem tego? no i pytanie laika, gdzie to dokładnie jest, jak stoje przed silnikiem to po prawej stronie na dole gdzieś tam, czy po lewej?
A czy możliwe jest, że ten wężyk w który się wpiąłem nie jest wystarczająco szczelny i też mogą być przekłamania?
A czy możliwe jest, że ten wężyk w który się wpiąłem nie jest wystarczająco szczelny i też mogą być przekłamania?
- patryk18
- Mały gagatek

- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
jak stoisz z z przodu auto to masz po prawej stronie kruciec wydechowy przy turbinie po stronie ciepłej musisz go odkrecic i powinno go byc widac.
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Adriano_Amigo
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
- Lokalizacja: Knurów/Gliwice
ok, w piątek do tego zerknę.dzieki
[ Dodano: 18 Cze 2009 23:00 ]
No więc tak: dziś pojeździłem i potestowałem i okazało się, że na 1 i 2 biegu jak go kręcę do 4500 to ciśnienie jest około 0,2 Bara, jedynie co to na 3 biegu przy 4500 jest 0,4-0,5. Natomiast na każdym z biegów między 1000-3500 prawie w ogóle turbo nie ładuje
czy to właśnie może być spowodowane przez zapieczony WG? Pomocy!
[ Dodano: 18 Cze 2009 23:00 ]
No więc tak: dziś pojeździłem i potestowałem i okazało się, że na 1 i 2 biegu jak go kręcę do 4500 to ciśnienie jest około 0,2 Bara, jedynie co to na 3 biegu przy 4500 jest 0,4-0,5. Natomiast na każdym z biegów między 1000-3500 prawie w ogóle turbo nie ładuje
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 22:59 przez Adriano_Amigo, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli turbina jest sprawna i dmucha tyle co powinna to musi być gdzie nieszczelność, skoro ciśnienie ucieka. Czy auto nie stało się głośniejsze? A jeżeli tam wszystko jet ok, to spróbuj dobrac się do turbiny, chwyć za ośkę i zobacż czy ładnie się kręci bez oporów, przy okazji sprawdzisz czy nie ma za dużych luzów:)
- Adriano_Amigo
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
- Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Trurbo miałem wyciągnięte parę miesięcy temu i z tego co pamietam to nie było w najgorszym stanie, tzn nie miało duzych luzów, no i do dziś nie cieknie ani nie poci sie olejem.
Tylko właśnie zastanawia mnie fakt tego, że ono powinno się chyba włanczać powyżej 2500obr i ładować przynajmniej te 0,4B, a tak nie jest bo te ledwo co ono dmucha to jest powyzej 4tys.
Tylko właśnie zastanawia mnie fakt tego, że ono powinno się chyba włanczać powyżej 2500obr i ładować przynajmniej te 0,4B, a tak nie jest bo te ledwo co ono dmucha to jest powyzej 4tys.
To było jak sam napisałeś pare miesięcy temuAdriano_Amigo pisze:Trurbo miałem wyciągnięte parę miesięcy temu i z tego co pamietam to nie było w najgorszym stanie, tzn nie miało duzych luzów
- patryk18
- Mały gagatek

- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
Ja Ci radze sprawdzić WG i wirnik czy obraca sie lekko i wtedy możesz szukać dalej usterki
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Adriano_Amigo
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
- Lokalizacja: Knurów/Gliwice
- patryk18
- Mały gagatek

- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
żeby wg zobaczyc musisz sciagnac kruciec wydechu to kolanko od turbiny wydechowe.
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Adriano_Amigo
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
- Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Udało się
Turbo teraz ładuje do 0,7Bara
jak wszedłem do kanału to okazało się że to cięgno wyskoczyło z tego trzpienia - założyłem, zabezpieczyłem i w koncu wrócił mój GTD
Jeśli teraz chiałbym się pobawić pinem to najpierw pokręcić pinem a pożniej ewentualnie zwiększyć ciśnienie doładowania?czy na odwrót?
No i odnośnie tego zwiększania, to na tej sztandze którą dziś włożyłem na swoje miejsce jest gwint i nakrętka - to włąśnie tym elementem będę zwikszał/zmaniajszał ciśneinie? Chodzi o to żeby skrucić to ramię?
Jeśli teraz chiałbym się pobawić pinem to najpierw pokręcić pinem a pożniej ewentualnie zwiększyć ciśnienie doładowania?czy na odwrót?
No i odnośnie tego zwiększania, to na tej sztandze którą dziś włożyłem na swoje miejsce jest gwint i nakrętka - to włąśnie tym elementem będę zwikszał/zmaniajszał ciśneinie? Chodzi o to żeby skrucić to ramię?
-
arwam
tak tym elementem się reguluje ciśnienie doładowania, ewentualnie moża założyć MBCJeśli teraz chiałbym się pobawić pinem to najpierw pokręcić pinem a pożniej ewentualnie zwiększyć ciśnienie doładowania?czy na odwrót?
No i odnośnie tego zwiększania, to na tej sztandze którą dziś włożyłem na swoje miejsce jest gwint i nakrętka - to włąśnie tym elementem będę zwikszał/zmaniajszał ciśneinie? Chodzi o to żeby skrucić to ramię?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości