seat afn wymiana końcówek wtrysków

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

seat afn wymiana końcówek wtrysków

Post autor: JABcok20 » pn cze 22, 2009 23:40

witam. spradzone wtryski.
samochód gdy zimny kopci na biało niebiesko.
ciśnienie na wtryskach około
180, 170, 160, 165.

powinny byc w granicach 190

jeden wtrysk leje. czy moze to byc przyczyna wzrastajacego poziomu oleju?
nie wiem ropa splywa po gladzi cylindra????

[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 23:59 ]
no i skąd wziąć podkładki do regulacji wtrysku?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt cze 23, 2009 08:39

JABcok20, Jak u mnie wtrysk lał to nie zauważyłem żadnego wzrostu poziomu oleju, a wtrysk lał konkretnie. Jedynie przez ten wtrysk zapiekały mi sie kierownice w turbinie. Po wymianie jak ręką odjął.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 08:43

JABcok20 pisze:ciśnienie na wtryskach około
180, 170, 160, 165.
sapdek o 20 Bar to normalne... a jakie jest drugie cisnienie ?
samochód gdy zimny kopci na biało niebiesko
to mogą być uszczelniacze zaworów



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt cze 23, 2009 09:51

JABcok20 pisze:180, 170, 160, 165.

powinny byc w granicach 190
minimum to 190 bar - podkładek nie weźmiesz bo tych wtrysków nie reguluje sie - a przynajmniej nie na zasadzie wtryskiwaczy z 1.6D/TD etc (czopikowych)
wtryskiwacz w TDI jest 2sprezynowy - regulacja pilota i wtrysku zasadniczego odbywa się na maszynach skonstruowanych pod tego typu wtryskiwacze

mozesz samodzielnie wymienic końcówki (rozpylacze) - po wymianie bedzie albo dobrze albo źle ... zazwyczaj jest lepiej ... zazwyczaj



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 23, 2009 12:11

glowica po regeneracji. wymienione uszczelniacze i prowadnice zaworów.
wtrsyk leje jak oszalaly i czytałem gdzies na forum ze jesli gładz cylindra albo pierscionki sa słabe to ropa potrafi dostac sie do miski bo jest zle rozpylona przez lejacy wtrysk. u mnie tak sie działo przed wymiana pierscionków( na 1 i 3 cylindrze były do d...(gietkie jak drut)
a teraz jest to samo
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 12:12 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 12:55

wtryski dwusporęzynowe reguluje się i to obydwa cisnienia

specjalnie przekładki i trzpienie do tego celu oraz sprzęt pomiarowy mają warsztaty z doświadczeniem w tej dziedzienie

jednak wiele z nich postępuje zgodnie z instrukcją BOSCHa i podbija tylko pierwsze cisnienie i wg wspomnianej instrukcji "automatycznie" podnosi się tez drugie

ponieważ to drugie jest wazniejsze (jest to wtrysk zasadniczy, a wiec wieksza dawka paliwa pod wiekszym cisnieniem) trzeba skontrolować i ustawić również to drugie, co jest nieco trudniejsze ale możliwe z dokładnością do 1-2 Bar

[ Dodano: Wto Cze 23, 2009 12:57 ]
JABcok20, mam setki uzywanych koncówek :)

podaj mi adres PW to Ci wysle jakąś uzywaną koncówke do AFN-a - wymień sobie i zobacz czy bedzie lepiej :)
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 12:56 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



PiterEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 28, 2011 08:16

Re:

Post autor: PiterEL » pt cze 29, 2012 11:08

piow11 pisze:JABcok20, Jak u mnie wtrysk lał to nie zauważyłem żadnego wzrostu poziomu oleju, a wtrysk lał konkretnie. Jedynie przez ten wtrysk zapiekały mi sie kierownice w turbinie. Po wymianie jak ręką odjął.
Witam
A jak udało Ci sie zdiagnozować ze wtrysk leje ? Ja mam Leona z silnikiem ASV po programie w firmie COMPSPORT. Program robiłem w marcu tego roku a od tamtego roku ok stycznia borykam sie z zapiekajacymi sie lopatkami w turbinie. W styczniu tego roku zrobilem w TurboTecu regeneracje turbiny i teraz w czerwcu znow sie zasyfila na max ze lopatki stanely. Jak w marcu tego roku robili program to na komputerze wszystkie parametry byly poprawne i korekcje na wtryskach tez w normie. Prosze o pomoc bo teraz mam nowa turbine znow zregenerowana a nie chce jej znow zatkac. A mam ja od wtorku. Moze znacie dobre zakłady ktore mi pomoga z tym...i z tymi wtryskami ??



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

seat afn wymiana końcówek wtrysków

Post autor: JABcok20 » pt cze 29, 2012 13:48

Podłącz egr i ustaw dawke na nowo...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

PiterEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 28, 2011 08:16

seat afn wymiana końcówek wtrysków

Post autor: PiterEL » pt cze 29, 2012 14:02

Ale po co mam podlaczyc EGR ? I Dawke mam ustawiac ? Powiem tak EGR odlaczylem po zmianie programu w Compsporcie i chlopaki mowili zeby zaslepic EGR ze oni wszystkim odrazu zaslepiaja. I nic nie wpominali o dawkach...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

seat afn wymiana końcówek wtrysków

Post autor: JABcok20 » pt cze 29, 2012 21:28

miałem przypadek w skodzi 2003 że po czyszczeniu geometrii zapiekła sie po niecałym pół roku, zruszyłem ją ylko podpiełem spowrotem egr , ustawiłem dawke i jak na razie spokój nie zapieka się wogóle. Nie wiem może przycyzna leżała w czymś innym ale wtryski w niej sprawdzałem i były idealne... silnik przbieg 130tys. km. Co prawda program zrobiłem jakieś 20 kucy więcej bo seryjny to była porażka w tym modelu.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: seat afn wymiana końcówek wtrysków

Post autor: tower » pt cze 29, 2012 23:18

JABcok20 ogarnąłeś ustwianie ciśnień we wtryskach od TDI? Udało Ci się zaopatrzyć w podkładki?


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

seat afn wymiana końcówek wtrysków

Post autor: JABcok20 » sob cze 30, 2012 00:20

Nie da rady. miałem podkładki ale ustawić szło tylko pierwsze ciśńienie, jak wypada drugie tego nie mogłem sprawdzić. podkładki miały grubość 0,1mm i jedna podnosiła z tego co paamiętam o 20 bar.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości